JGuntherS Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Ik kan met Kam's script mijn XBOX-dff'jes niet importeren. Er staat: Invalid SetFace vertex index [getal,getal,getal] Dezelfde PC-dff'jes werken wel Heeft iemand hier een verklaring of oplossing voor? PS Ik gebruik Kam's script van 31 juli en 3ds max 7 Reageren
Jarno Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Check zijn topic op GTAForums.com voor een nieuwere versie (Die is er vast al inmiddels) Reageren
JGuntherS Geplaatst: 30 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Op Kam's topic op GTAForums.com staat dat het script geen niet-standaard DFF bestanden kan importeren. Het is geen standaard DFF'je, de bestandsgrootte is anders (veel kleiner). Ik denk dat dat het probleem is. Ik zal me denk ik moeten redden met PC DFF'jes Reageren
Wauzie Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Het is idd jammer dat de DFF's van de Xbox en Ps2 anders zijn dan die van de PC. Maar het is haast noodzakelijk, de pc kan meer polygons aan en het is beter voor de beveiliging. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.