tycho Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 hey mede gta san andreas spelers hoeveel vriendinnen kan je krijgen op san andreas?? groetjedssz mij Reageren
.Maze. Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 (bewerkt) Normaal zou ik zeggen kijk in de walktrough, maar die is nu offline, maar het zijn er 6 Denise Robinson Michelle Cannes Helena Wankstein Barbara Schternvart Katie Zhan Millie Perkins @edit: ik heb het opgezocht het zijn er 6 Madd Dogg Bewerkt: 29 september 2005 door BoterBal Reageren
Achille Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 8?:O ik heb het uitgespeeld en ben maar tot 4 gekomen.. 1 in LS 1 in Drivingscool 1 bij Las venturas platteland en nog 1 bij las venturas Reageren
Dizzee Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Denise Robinson -> LS, vlakbij Grove Street. Michelle Cannes -> SF, Huis in Downtown. Helena Wankstein -> Boerderij in Flint range. Barbara Schternvart -> Police station in el quebrados. Katie Zhan -> SF, Paradiso Millie Perkins -> Las Venturas, Pickle Pine Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.