makkink Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 (bewerkt) wie kan mij helpen om de vliegschool te halen ik moet met een helicopter op vrachtwagens en bewegende auto's schieten alvast bedankt Bewerkt: 29 september 2005 door makkink
.Maze. Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 (bewerkt) Je moet je savegame in dit topic zetten, hoe je dat moet doen: kijk op de 1ste pagina van dat topic. Bewerkt: 29 september 2005 door BoterBal
Typhoon Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 (bewerkt) vraag het in dit topic http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=11078 Mijn eigen daar kunnen ze je eerder helpen EDIt: had niet gezien dat boterbal het al had gepost, Soorry Bewerkt: 29 september 2005 door C-J_Redman
makkink Geplaatst: 29 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Je moet je savegame in dit topic zetten, hoe je dat moet doen: kijk op de 1ste pagina van dat topic. ja maar ik heb san andreas op de ps2
.Maze. Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 (bewerkt) Dan kan niemand je helpen, of je moet een vriend hebben die die missie op zijn eigen memorycard heeft gehaald. Dan kan je die save game over zetten. ik kan je alleen meegeven, rustig blijven en blijven proberen! Bewerkt: 29 september 2005 door BoterBal
makkink Geplaatst: 29 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Dan kan niemand je helpen, of je moet een vriend hebben die die missie op zijn eigen memorycard heeft gehaald. Dan kan je die save game over zetten. ik kan je alleen meegeven, rustig blijven en blijven proberen! ok :'D
makkink Geplaatst: 29 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Dan kan niemand je helpen, of je moet een vriend hebben die die missie op zijn eigen memorycard heeft gehaald. Dan kan je die save game over zetten. ik kan je alleen meegeven, rustig blijven en blijven proberen! ok :'D ik heb wel een vriend die die missie heeft gehaald maar dat spel is uitgespeeld
makkink Geplaatst: 29 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Dan kan niemand je helpen, of je moet een vriend hebben die die missie op zijn eigen memorycard heeft gehaald. Dan kan je die save game over zetten. ik kan je alleen meegeven, rustig blijven en blijven proberen! ok :'D maar met welk wapen moet ik gebruiken :'D
Dizzee Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Ik gebruik niet de raketten maar de minigun van de hunter om de targets kapot te schieten. En het is niet nodig om zo te spammen, daar is de edit-knop voor Probeer zoveel mogelijk in 1 bericht te zetten. Greetz
makkink Geplaatst: 30 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2005 ok ga het nog wel proberen
Le MrG Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Ik gebruik niet de raketten maar de minigun van de hunter om de targets kapot te schieten.En het is niet nodig om zo te spammen, daar is de edit-knop voor Probeer zoveel mogelijk in 1 bericht te zetten. Greetz Idd die raketten zijn handig als je behoorlijk goed kunt richten Ik gebruik ook dat mitrraileurtje die es veel handiger om te gebruiken
Joriz Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Genoeg gespamt. Gebruik in het vervolg aub de zoekfunctie! Ook dubbelposten is niet zo prettig! Gebruik de edit knop!
Recommended Posts