Jump to content

vliegschool

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

wie kan mij helpen om de vliegschool te halen ik moet met een helicopter op vrachtwagens en bewegende auto's schieten alvast bedankt

Bewerkt: door makkink

Je moet je savegame in dit topic zetten, hoe je dat moet doen: kijk op de 1ste pagina van dat topic. ;)

Bewerkt: door BoterBal
Geplaatst:
Je moet je savegame in dit topic zetten, hoe je dat moet doen: kijk op de 1ste pagina van dat topic. ;)

ja maar ik heb san andreas op de ps2 :cab:

Dan kan niemand je helpen, of je moet een vriend hebben die die missie op zijn eigen memorycard heeft gehaald. Dan kan je die save game over zetten. ik kan je alleen meegeven, rustig blijven en blijven proberen! ;)

Bewerkt: door BoterBal
Geplaatst:
Dan kan niemand je helpen, of je moet een vriend hebben die die missie op zijn eigen memorycard heeft gehaald. Dan kan je die save game over zetten. ik kan je alleen meegeven, rustig blijven en blijven proberen! ;)

ok :'D

Geplaatst:
Dan kan niemand je helpen, of je moet een vriend hebben die die missie op zijn eigen memorycard heeft gehaald. Dan kan je die save game over zetten.  ik kan je alleen meegeven, rustig blijven en blijven proberen! ;)

ik heb wel een vriend die die missie heeft gehaald maar dat spel is uitgespeeld

Geplaatst:
Dan kan niemand je helpen, of je moet een vriend hebben die die missie op zijn eigen memorycard heeft gehaald. Dan kan je die save game over zetten.  ik kan je alleen meegeven, rustig blijven en blijven proberen! ;)

maar met welk wapen moet ik gebruiken :'D

Geplaatst:

Ik gebruik niet de raketten maar de minigun van de hunter om de targets kapot te schieten.

En het is niet nodig om zo te spammen, daar is de edit-knop voor ;)

Probeer zoveel mogelijk in 1 bericht te zetten.

Greetz

Geplaatst:
Ik gebruik niet de raketten maar de minigun van de hunter om de targets kapot te schieten.

En het is niet nodig om zo te spammen, daar is de edit-knop voor ;)

Probeer zoveel mogelijk in 1 bericht te zetten.

Greetz

Idd die raketten zijn handig als je behoorlijk goed kunt richten

Ik gebruik ook dat mitrraileurtje die es veel handiger om te gebruiken

Geplaatst:

Genoeg gespamt.

Gebruik in het vervolg aub de zoekfunctie!

Ook dubbelposten is niet zo prettig! Gebruik de edit knop! :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...