RTS Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Het script van 'Live 2 Tell', dat in 1995 geschreven werd door de overleden rapper Tupac, wordt verfilmd. De film gaat over een jonge Afro-Amerikaan die verandert in een drugs kingpin, maar uiteindelijk weer het rechte pad weet te vinden. Pac's moeder zal de rol van producer op zich nemen. Pac was van plan om zelf de hoofdrol in de film te gaan spelen, maar zover is het nooit meer gekomen. Bron Juize.fm Vet! Lijkt me de moeite waard.! Reageren
Jorge_F Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 (bewerkt) Zo te horen word het een aangrijpende film. Deze ga ik zeker wel zien . Is er al bekend wanneer de opnames beginnen en wanneer de release word geplanned? Bewerkt: 29 september 2005 door Jorge_F Reageren
P-Jamma Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 (bewerkt) Dat moet wel een mooie film gaan worden! @ Jorge F, daar staat op de site niets van bij.. dus ik ben bang dat we hier nog wel even moeten wachten Bewerkt: 29 september 2005 door Nasty-Toilet-Man Reageren
Tim14 Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Mooi, die film lijkt me echt wel de moeite waard.. Reageren
Young_Buck Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 daar ga ik zeker in ik hou van 2pac zijn muziek en films ook natuurlijk nu al zin in Reageren
Tim14 Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 En ik denk niet dat we bang hoeven te zijn dat hij flopt, want 2Pac was niet aleen een goede rapper, maar hij was gewoon een geniaal persoon.. Reageren
dudedude Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 deze film is denk ik wel de moeite waard om te kopen ipv te downloaden dus we moeten maar afwachte Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Daar ga ik echt zeker naartoe! Wie gaat de hoofdrol spelen? Reageren
RTS Geplaatst: 30 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Daar ga ik echt zeker naartoe!Wie gaat de hoofdrol spelen? Nog niet bekend............. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Srry dat ik hier laat post, maar zou wel wat meer willen weten, ben namelijk een fan van hem Zelf heb ik al Thug Angel gezien, over het leven van Pac, maar een 2e film is schitternd Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Zelf heb ik al Thug Angel gezien, over het leven van Pac, maar een 2e film is schitternd Eigenlijk wordt dat dan de 3e, die andere heet The Ressurection (voglens mij), alleen dat is eigenlijk een documentare... Reageren
Typhoon Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 jah dat is een documentaire, ik ga hem ook zeker zien ben ook van van hem Reageren
Cedar Block Piru Blood Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Ja , cool . Ik heb Resurrection al gezien en is wel een beetje interessant . Als de hoofdrol een lid van g-unit wordt dan kijk ik hem zeker niet . Maar goed als de moeder van Pac dit regisseert , gaat dit een goede film worden . Reageren
MNC3 Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Ik weet dat het heel lang geleden is dat er hier nog is gepost.Maar is er nu al meer info van Live 2 Tell? Was je hoor er heel weinig van Reageren
Yohan Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Vet... Lijkt mij ook de moeite waard, hangt alleen beetje van de cast af... ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.