Jump to content

Verfilming script Tupac!

Recommended Posts

Geplaatst:

Het script van 'Live 2 Tell', dat in 1995 geschreven werd door de overleden rapper Tupac, wordt verfilmd. De film gaat over een jonge Afro-Amerikaan die verandert in een drugs kingpin, maar uiteindelijk weer het rechte pad weet te vinden. Pac's moeder zal de rol van producer op zich nemen. Pac was van plan om zelf de hoofdrol in de film te gaan spelen, maar zover is het nooit meer gekomen.

Bron Juize.fm

Vet! Lijkt me de moeite waard.!

Geplaatst: (bewerkt)

Zo te horen word het een aangrijpende film.

Deze ga ik zeker wel zien :Y.

Is er al bekend wanneer de opnames beginnen en wanneer de release word geplanned?

Bewerkt: door Jorge_F
Geplaatst: (bewerkt)

Dat moet wel een mooie film gaan worden!

@ Jorge F, daar staat op de site niets van bij.. dus ik ben bang dat we hier nog wel even moeten wachten :cry:

Bewerkt: door Nasty-Toilet-Man
Geplaatst:

En ik denk niet dat we bang hoeven te zijn dat hij flopt, want 2Pac was niet aleen een goede rapper, maar hij was gewoon een geniaal persoon..

Geplaatst:

Srry dat ik hier laat post, maar zou wel wat meer willen weten, ben namelijk een fan van hem

Zelf heb ik al Thug Angel gezien, over het leven van Pac, maar een 2e film is schitternd

Geplaatst:
Zelf heb ik al Thug Angel gezien, over het leven van Pac, maar een 2e film is schitternd

Eigenlijk wordt dat dan de 3e, die andere heet The Ressurection (voglens mij), alleen dat is eigenlijk een documentare...

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ja , cool .

Ik heb Resurrection al gezien en is wel een beetje interessant .

Als de hoofdrol een lid van g-unit wordt dan kijk ik hem zeker niet .

Maar goed als de moeder van Pac dit regisseert , gaat dit een goede film worden .

• 6 maanden later...
Geplaatst:

Ik weet dat het heel lang geleden is dat er hier nog is gepost.Maar is er nu al meer info van Live 2 Tell?

Was je hoor er heel weinig van :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...