demontventoux Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Hallo, heeft iemand van jullie The Getaway 2 op PS2? Ik zit vast bij een missie, ik moet met het meisje door een gebouw sluipen, dit gaat tot ik in een kantoor kom waar een man met z'n rug nazar me toe zit, maar ook een vrouw in het zicht, wanneer ik ze wil voorbijsluipen roept ze op de Security, dan verstop ik me achter een bureau, security weg, maar opnieuw geraak ik niet voorbij de vrouw,....... En ik heb niets van wapens voor de security af te knallen demont Reageren
commando Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) Hallo,heeft iemand van jullie The Getaway 2 op PS2? Ik zit vast bij een missie, ik moet met het meisje door een gebouw sluipen, dit gaat tot ik in een kantoor kom waar een man met z'n rug nazar me toe zit, maar ook een vrouw in het zicht, wanneer ik ze wil voorbijsluipen roept ze op de Security, dan verstop ik me achter een bureau, security weg, maar opnieuw geraak ik niet voorbij de vrouw,....... En ik heb niets van wapens voor de security af te knallen demont ja dat heb ik ook. het handigste is een faq. alleen heb ik die alleen nog maar in het engels gezien. maar ik ben net soals jou er nog niet langs gekomen. trouwens volgens mij is dat '' the getaway 1.'' ps. je kan een faq op google zoeken met sleutel woord ''faq getaway'' COMMANDO Bewerkt: 8 oktober 2005 door commando Reageren
demontventoux Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 (bewerkt) Ok, bedankt En ps: het is wel degelijk getaway 2, want op getaway 1 kan je niet eens met een meisje spelen maar toch bedankt demont Bewerkt: 19 oktober 2005 door demontventoux Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Topic hoort hier niet thuis.... Verplaats naar Overige Game forum. Reageren
demontventoux Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 oops, sorry Maar, het is toch een shootergame, nee? demont Reageren
need my speed Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Kan je je niet in de kamer waar die vrouw is verstoppen en dan haar dood slaan? Of als ze Security roept door lopen en je verder op (voor bij die vrouw) verstoppen? Reageren
demontventoux Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 (bewerkt) Dat is dus het probleem, dus je komt met een meisje een kamer binnen waar een man aan een bureau zit (rug naar jou) en een vrouw naast hem staat (ook met de rug naar jou) wanneer je gewoon loopt maak je zeker geen schijn van kans, maar dan heb je ook nog sluipmode, wanneer ik die gebruik geraak ik ietsje verder maar toch kan ik niet verhinderen dat ik in het gezichtsveld van de vrouw kom, die dan de security roept. En met het meisje waarmee je speelt kan je aleen maar lopen, sluipen,.... Niets van vechten, slaan, schieten,... dus dat is ook niet mogelijk. En me terug verstoppen krijg ik weer hetzelfde, wanneer ik dan doorloop, komt de security achter me aan die knuppels en geweren hebben,.....die ze dan ook gebruiken dusja..... demont Bewerkt: 19 oktober 2005 door demontventoux Reageren
need my speed Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 En als je snel voor bij haar rent en je dan ergens verder op verstopt voor de Security? Reageren
demontventoux Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Ja, bedankt voor de tip(s). Ga zeker eens uitproberen! demont Reageren
Kama Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik weet niet of je nu al verder bent maar ik zal toch even een tip geven: Je moet gauw op een lamp die over de hele legte van de hal loopt klimmen. Dan kan je naar de andere kant van de hal sluipen. Ik hoop dat je nu een beetje meer weet. Nog veel succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.