Woetre Geplaatst: 31 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2003 Als ik op een server start game wil klikken zegt die dat 1 of alle bestanden zijn gewijzigd? Kan dat zijn omdat ik een no-cdcrack heb? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 31 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2003 nou dat weet ik wel zeker van niet, MTA werkt op een mod vrije Vice City dus als je een mod hebt geinstalleerd moet je eerst Vice City opnieuw installeren en dan MTA installeren en spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 1 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2004 :blink: Ja, je kan niej spele door die crack helaas. Er zijn wel mods te vinden die werken in mta (cudda mod enz) en ook niet vastloopt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 1 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2004 :blink: Ja, je kan niej spele door die crack helaas. Er zijn wel mods te vinden die werken in mta (cudda mod enz) en ook niet vastloopt Kan wel spelen met Crack dat is bewezen maar niet met Mods. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 1 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2004 ow, dan ligt het eraan met welke crack je speelt. maar er zijn echt mods diewerken in mta 0.3 (cudda) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetre Geplaatst: 3 januari 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2004 Mta zegt dat er iets gewijzigd is aan het bestand handling.cfg (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\data) Zou er iemand mij plz dit bestandje kunnen geven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 10 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2004 Als je een mod hebt gebruikt of een anmdere aanpassing hebt voor GTA dan doet MTA het niet meer. Je kan hier het orgineele bestand downloaden: http://www.gtagames.nl/downloads/pafiledb....tion=file&id=51 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetre Geplaatst: 12 januari 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2004 Bij die waarschuwing dat je het echte spel moet hebben gekocht (dat heb ik dus ook) klik ik op ik ga hiermee akkoord en dan krijg ik "de inhoud" van het bestand direct te zien en niet het bestandje zelf , ik kan niet kiezen tussen opene en opslaan.. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetre Geplaatst: 15 januari 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2004 Moet ik die tekst kopieëren ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.