Juju Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 ik heb limewire gedownload, maar als ik iets wil zoeken, dan zegt ie dat ie verbind ofzoiets, en ik probeer t steeds weer opnieuw, maar steeds komt ie met die foutmelding, kan iemand me aub helpen PS: bij verbindingen, heb ik meestal 2 verbindingen staan, de LAN-verbinding en nog een, maar ik heb perongeluk bij de andere verbinding op SLUITEN geklikt, en nu staat er alleen nog maar LAN-verbinding Reageren
Stino Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Probeer dit eens (zie bijlage) en dan rechtemuisknop en dan weer inschakelen. Probeer anders ook even een screen van de foutmelding te maken Reageren
Juju Geplaatst: 30 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2005 (bewerkt) waar staat dat bij? bestand? visualiseren? navigatie? bronnen? PS: ik heb de oude verbinding ineens weer terug, maar limewire doet t nog steeds niet Bewerkt: 30 september 2005 door italia_juju Reageren
Stino Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Maak eens een screen van de foutmelding in limewire, mischien kunnen we je dan helpen Reageren
Big-Bear Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Je internet valt gewoon simpelweg uit, je moet bij betsnad verbinding maken drukken, en dan op het nieuwe wat er voor in de plaats komt, dat wertk echt Reageren
Juju Geplaatst: 30 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Je internet valt gewoon simpelweg uit, je moet bij betsnad verbinding maken drukken, en dan op het nieuwe wat er voor in de plaats komt, dat wertk echt @Stino: imageshack doet raar :S maar kkan wel zeggen wat er staat: Limewire verbind momenteel het netwerk. uw zoekaanvraag kan weinig resultaten produceren tot u volledig met het netwerk verbonden bent @bigbear: neej, ik kan ook nog gewoon op internet en op GTAforum dus Reageren
Big-Bear Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Maar, de verbinding van LimeWire ligt net iets anders, je een bepaalde hoeveelheid nodig, voor het downloaden, en muziek afspelen, en deze ligt meestal hoger las die bij MSN en internet, probeer het nou maar Reageren
Juju Geplaatst: 30 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2005 jah wat moet k dan doen? Reageren
T@rget Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Je kan ook even bij limewire zelf kijken Ga naar Extra, Opties, en dan snelheid: ook moet de verbinding automatish gemaakt worden: veel suc6!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.