djaa Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 elke keer als ik te voet ga dan blijf de scherm draaien (wat ik helemaal niet wil) kan ik mischien tips krijgen om dat weg te krijgen Reageren
Mark B. Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Hoe bedoel je het scherm blijft draaien? Blijft het scherm om je mannetje heen draaien? Als je hem op de PC hebt moet je een keer je muis nakijken want daar kun je het scherm mee laten draaien volgens mij. Je kunt ook de sensivity wat lager zetten misschien helpt dat. Als je hem op de PS2 hebt moet je een keer je rechter analog nakijken. En als je hem op de Xbox hebt moet je een keer je rechter pookje nakijken. Reageren
GTA GUY Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Hallo Het kan ook liggen aan classic of standard controls. Bij opties en dan controls. Als je dan loopt beweegt de camera erg vervelend en raar mee. Is dit je probleem? Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Kijk of je controller (als je die hebt) niet verkeerd is ingesteld. Ik had hetzelfde probleem. er zat iets in m'n usb-poort (de controller) en die lag onder een berg puinhoop van m'n bureau waardoor hij gaat draaien. als je geen controller hebt, weet ik het niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.