makkink Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 ik kan de missie cop wheels maar niet halen wie kan mij helpen alvast bedankt Reageren
Achille Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Hallo, Welkom op het Forum! ik zie dat je nieuw bent.. je kan beter eerst in de Walktrough kijken.. Veel succes Reageren
Le MrG Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Hallo, Welkom op het Forum!ik zie dat je nieuw bent.. je kan beter eerst in de Walktrough kijken.. Veel succes De WT helpt hem nu niet echt he ! hij is nog steeds Gedeeltelijk Offline(tenminste bij mij )Dus geef ik hem ff een Tipje: Met Cheats:Spawn gewoon een JetPack om zo naar de motor te vliegen. Zonder Cheats:Gewoon als je een Auto hebt ff op ESC drukken en de beste en snelste route kiezen en zo goed mogelijk rijden(Afsnijden niet een Kettingbotsing veroorzaken enz .) Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 This eigenlijk heel simpel.. je pakt eerst de meest linkse en dan pak je gewoon diegene die telkens het dichst bij is.. je rijd naar de motor en klaar.. heel simpel! Idereen suc6 Reageren
makkink Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 ok ga het nog wel proberen ok heb het gehaald BS: Heb de dubbelposts even bij elkaar gevoegt, gebruik in het vervolg even de Edit-Knop . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.