Mr. Vriecetti Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 ea heeft een paar goede tytels, battle field.. ene the godfather,, en.. naja dat was et al rockstar laat zig nooit op kopen, lopen ze VEEL te goed voor Reageren
Synchro Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Ik vind van mezelf dat EA games beter is dan R*. Vanwegen meer games , en leuke games. R* gaat normaal EA games nooit voorbij. In mijn ogen toch. GTA is leuk maar de games van EA zijn leuker.( sommige ) De oorlog spellen van EA games zijn heel goed: Battelfield Vietnam , Battlefield 2... EA games heeft ook Categorie'en: EA Sports -Madden NFL 06 -NCAA Football 06 -NASCAR 06: Total Team Control -NHL 06 EA Games -Batman Begins -Battlefield 2: Modern Combat -Burnout Revenge EA Big -SSX On Tour -NBA STREET V3 -FIFA Street -NFL STREET 2 EA.com :'D Reageren
braxe2005 Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 de sportspellen van ea zijn allemaal bagger pro evolution soccer is veel leuker. het enige spel wat ik leuk vind is battlefield en Moh en the godfather miss maar daar heb ik alleen maar filmpjes van gezien. Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 ik vind dat EA wel leuke games hebt zoals de hele need for speed serie. Maar ik vind het wel knap dat R* met minder games ongeveer evenveel succes als EA games heeft.En 1 zullen ze mischien ooit nog worden maar dan is het niet meer leuk,dan krijg je geen eigen ideen meer maar besproken ideen voor games. Dit was mijn mening Reageren
Wesley Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 ea heeft een paar goede tytels, battle field.. ene the godfather,, en.. naja dat was et al rockstar laat zig nooit op kopen, lopen ze VEEL te goed voor hoi , ik vindt EA games de beste merk wat er is!!! ze verkopen veel games in de wereld. en EA Games heeft ook helemooie games. dus daarom vindt ik EA de best!!! Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 mij boeit het of ze gta overkopen hopelijk komt er dan ook een online multyplayer netwerk van gta en dat colosaal er op gespeeld word ik denk dat ik ea ook beter vind omdat Monster Hunter (ubi soft die is omgekocht ) en Burnout revenge spellen zijn van ea en deze vind ik echt super verslavend Reageren
Le MrG Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Aan de Ene kant kies ik voor EA maar aan de andere kant voor R* Maar als ik moet kiezen kies ik toch voor R* Ookal is EA Nog zo groot Het kan ook zo zijn dat mijn mening volgende week is veranderd. Dat zien we dan wel Reageren
arnie Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Het zijn allebij goede gamemakers, maar toch vind ik ea iets beter want ze hebben meer en succesvollere games. Natuurlijk zijn de gta reeksen en midnight club 3 ook succesvol maar ze kunnen gewoon niet tegen al die games van ea op (zie battlefield, nfsu, ssx, fifa, ...). Als ea de komende jaren mindere spellen uitbrengen en r* betere dan zullen ze gelijk staan. Reageren
Stino Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Ik vind dat Ea er zeer zeker mag zijn, het is mijn een naar beste Gamemaker, natuurlijk door de Battlefield reeks, TGF enz. Reageren
Pitbull Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 EA en R* zijn alle2 heel goed, maar in mijn ogen is EA toch al een stap verder DWZ dat ze meer games hebben enzo Reageren
Cool Hand Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) Ik kies ook voor EA, ze maken (rockstar ook hoor) hele mooie games, en daarbij vooral te kijken naar de graphics en gameplay. Kijk naar de Call of Duty Serie's (CoD 1 & UO), 2 geweldige games, waar bijna geen een concurent tegen opkan (medal of honor bijv.) maar we kunnen R* niet vergeten, vooral niet als we naar de GTA serie's kijken. Vooral GTA III t/m San Andreas, machtig mooi. Maar om even eerlijk te zijn kies ik voor EA. En nog even iets aan te merken; in heel veel EA spellen is de multiplayer optie inbegrepen, bij R* is dat helaas een ander verhaal, jammer dat R* geen standaard multiplayer optie heeft. Koos. Bewerkt: 2 oktober 2005 door Cool Hand Reageren
dudedude Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 ik vind EA een van de beste game makers/uitgevers vooral nfsu en def jam ffny en dat soort spellen maar rockstar is ook 1 van de beste vooral om sa Reageren
Fabelous_P Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Allebei Goed. Allen EA heeft meer games,R* heeft niet zoveel games. Er komen er 3 per jaar van R* minimaal bijv. vergeleken bij EA zijn dat er veel en veel minder dan de Games die EA per jaar uitbrengt,en dan heb je nog grote titels als Nfs,Fifa,Ssx,Battlefield. En bij R* zijn dat toch wel alleen echt Gta,Midnight Club. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 EA, Rockstar heeft 1 leuke game (GTA), de rest zijn ook wel leuke games maar springen niet naar buiten. Daarintegen heeft EA veel hits gescoord en een aantal leuke games. Ook is EA een begrip in de gameindustie. Reageren
.Syfes Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Moest r* en EA samenwerken dan gaan ze een kei goeie game uitvinden . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.