Juice Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 ik was benieuwd welke huizen en bedrijven jullie allemaal al hebben gekocht. ik heb er nog niet zo heel erg veel: Malibu Club Vercetti Estate Ocean View El Swanko Casa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 Ik heb ze allemaal. Alleen ik weet de namen niet uit mijn hoofd. :'D Ik save mijn game meestal bij Vercetti Estate. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 haha, oke dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 Toen ik VC nog speelde had ik alles. Want een uitgespeelde savegame is erg handig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 Toen ik VC nog speelde had ik alles.Want een uitgespeelde savegame is erg handig! hahahaha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) Toen ik VC nog speelde had ik alles.Want een uitgespeelde savegame is erg handig! hahahaha Dit wordt gezien als overbodig posten, dus kun je dit beter in het vervolg niet plaatsen Maar over dit Topic gesproken... bijna iedereen heeft alle huizen, omdat veel mensen het spel al uitgespeeld hebben Zo heb ik ze ook al allemaal Bewerkt: 1 oktober 2005 door Nasty-Toilet-Man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 Toen ik VC nog speelde had ik alles.Want een uitgespeelde savegame is erg handig! Offtopic: Had je toen meteen een savegame gedownload? Of had je eerst missies gespeeld etc.? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.