Jump to content

wanneer komt de wakthrouth terug

Recommended Posts

Geplaatst:

niemand weet wanneer de walktrough terug komt dat weet alleen joriz volgens mij maar ik weet wel een andere site waar je dat kan vinden.

*Link verwijdert*

@MClaw het is wel toegestaan hoor en andere mensen gebruiken ook links hoor.

BS: Links plaatsen naar concurerende sites mag niet ;) . Ik quote de forumregels:

Reclame maken voor een site is op elke mogelijke manier verboden.
Geplaatst:
... maar ik weet wel een andere site waar je dat kan vinden.

Linken is niet toegestaan.

@ erzincancanim: Zeg maar welke plaatsen je nodig hebt. Op dit forum is er minstens 1 lid die de plek wel weet.

Geplaatst:

Beste mensen,

Ik wil graag ook weten wanneer de Walktrough terug komt! Want op de walktrough staan dingen die ik niet weet en hier niet opstaan! Maar de walktrough is leuk en handig.. voor ether eggs ofzo..! maar niets doet het meer.. maar joriz kun je ook niet berijken wie wet het wel?

Alsje help me! Groetjes Ruurd

Geplaatst:

Zou de 'baas' van de WT ons ooit het recht teruggeven om de WT te bekijken ? Of moeten we een bijna gehele nieuwe WT maken ? :?

Geplaatst:

Doordat Jim over het forum waait en aangezien we heel druk bezig zijn om uit te vinden komt er helaas geen Walkthrough meer zover we weten. Natuurlijk zorgen we wel dat dit forum goed blijft draaien.

IT'S COMMING!!!!

Geplaatst:
Doordat Jim over het forum waait en aangezien we heel druk bezig zijn om uit te vinden komt er helaas geen Walkthrough meer zover we weten. Natuurlijk zorgen we wel dat dit forum goed blijft draaien.

IT'S COMMING!!!!

Wat is JIM ? :? ,ik heb dat al veel gelezen die naam enzo,maar wat is het eigenlijk , :?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom de WT offline is!

Want hij stond op internet was goed.. en iedereen en elke GTA-SA fan was er blij mee.. hij maakte het spel leuker en makkelijk voor bijvoorbeeld de export.. of je moest een wapen hebben of een directe info over een missie stond het er duidelijk!

Maar zown forum vind ik ook super hoe je die maakt en onderhoud natuurlijk! ;)

Dus waarom is hij eigenlijk offline?

Ruurd.. :engel: Joriz.. khoop dat je hem terug krijgt!

Bewerkt: door ruurd31
Geplaatst:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom de WT offline is!

Want hij stond op internet was goed.. en iedereen en elke GTA-SA fan was er blij mee.. hij maakte het spel leuker en makkelijk voor bijvoorbeeld de export.. of je moest een wapen hebben of een directe info over een missie stond het er duidelijk!

Maar zown forum vind ik ook super hoe je die maakt en onderhoud natuurlijk! ;)

Dus waarom is hij eigenlijk offline?

Ruurd..             :engel: Joriz.. khoop dat je hem terug krijgt!

Kijk even in het Feedback Forum, daar staat genoeg over de Walktrough ;) . Momenteel kan je de paginas die er nu zijn berijken, verder helaas niks :( .

Andere Handige Links:

- Mini-WT

- Filmpjes Scholen en missies

- Save-Game Missie Hulp

Geplaatst:
Kijk even in het Feedback Forum, daar staat genoeg over de Walktrough ;) . Momenteel kan je de paginas die er nu zijn berijken, verder helaas niks :( .

Andere Handige Links:

- Mini-WT

- Filmpjes Scholen en missies

- Save-Game Missie Hulp

Oh big smoke.. ;)

Jij mag mij dan wel even uitleggen hoe je de nrg-500 kunt downloaden.. want het lukt me zo niet.. ik heb al zoveel tips gevraagd! Njah.. wel leuk dat ze zown forum opzetten.. anders MOEST je alles alleen doen :-(

(je kunt ook niet klikke op die dingen.. van de minnie walktrough.. njah.. we redden het zo wel.. dat is leuk! :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...