Jump to content

san andreas vraag roken

Recommended Posts

Geplaatst:

nou, heel meschien met een mod kun je hem aant het roken krijgen maar als je je san andreas mod-vrij wil houden dan is roken voor CJ ONMOGELIJK

Geplaatst:

Ik heb wel een keer een mod gevonden daar voor..

Ik zoek hem wel ff op..

Edit:

*Link verwijdert*

Ik hoop dat dit geen reclame is..

BS: Link verwijdert ivm met reclame, goed opgelet Gunslinger ;) .

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb wel een keer een mod gevonden daar voor..

Ik zoek hem wel ff op..

Edit:

<LINK>

Ik hoop dat dit geen reclame is..

Ik denk dat dit wel als reclame gezien wordt, je link gaat namelijk naar een andere GTA site... En dat mag niet... Ik weet ook niet hoe je anders die mod kan geven, misschien via PM MSN vragen ofzo? Je mag hier de link iig niet plaatsen volgens mij...

Gunslinger

Bewerkt: door Gunslinger
Geplaatst:

Vreemd, in Vice City was er een cheat voor, en in San Andreas doen je gang-members het ook, zo heel moeilijk lijkt het me dus niet om hem ook aan het roken te krijgen. Jammer dat ze daar niet even een cheat voor gemaakt hebben.

Geplaatst:

Ja in VC is hier gewoon een cheat voor al je homies roken, zelfs ook joints. ik vind het wel een beetje raar dat hij het niet kan; ik denk dat ze het spel ''clean'' wouden laten want drugs kopen kan je ook niet.

• 2 years later...
Geplaatst:
Ik wil ook Roken Niemand Een link ofsoo ? :( ;ò Als ze Auto's Kunnen Maken Kunnen Ze dit oowk Zou je denken :Y

Met de 'Get CJ high and drunk mod' kun je roken en drinken. Die val >>hier<< te downloaden. Als je hem hebt gedownload uitpakken ( Met >>Winrar<<) en dan plaatsen in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script. Let op! Deze mod vervangt de main.scm en script.img. Hiermee kun je je oude savegames niet meer spelen. Maak dus eerst een backup van deze 2 bestanden. :)

Geplaatst:

met sa-mp kan het wel.

ik raad je aan sa-mp niet te downloaden want mijn pc's harde schijf is ervan gecrasht

Geplaatst:

Dan heb je zelf iets verkeerd gedaan, want SA-MP levert normaal geen problemen op. Als je alles keurig netjes installeert, en er verder niet aan rommelt of aan andere bestanden, zal hij het gewoon doen. Desnoods volg je deze tutorial. :)

Geplaatst:
met sa-mp kan het wel.

ik raad je aan sa-mp niet te downloaden want mijn pc's harde schijf is ervan gecrasht

Maar ik moet er wel even bij melden dat dat niet op alle servers mogelijk is.

Vaak alleen bij gamemodes die een beetje 'over-the-top' zijn. ;)

Geplaatst:
Ja in VC is hier gewoon een cheat voor al je homies roken, zelfs ook joints. ik vind het wel een beetje raar dat hij het niet kan; ik denk dat ze het spel ''clean'' wouden laten want drugs kopen kan je ook niet.

Wat was die cheat dan? Die cheat ben ik helemaal nooit tegengekomen.

Geplaatst:

Op SA-MP heb je geen cheats, maar commands. In veel SA-MP servers kun je roken alsof je tegen een wagen/muur aan staat, met het command '/smoke'. :)

Geplaatst:

Wat was die cheat dan? Die cheat ben ik helemaal nooit tegengekomen.

De cheat van de sigaret/joint in VC is 'CERTAINDEATH'. Als je deze cheat invoerd zal Tommy een peuk in z'n mond krijgen en komt er ook wat rook vanaf. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...