Jump to content

Pczone stopt!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen, als jullie pczone lezen, of hebben gelezen of ooit hebben gezien. Dat kan nu niet meer. Pczone is gestopt, met het uitgeven van hun bladen.

Ik zelf vond het een heel goed blad, omdat veel games werden gepreviewd. En er stonden ook alleen maar spellen in die op de pc te spelen zijn. Ik zelf vind het jammer dat ze stopen met uitgeven.

Wie er ook wat over kwijt wil moet gewoon hier reageren.

Geplaatst:

Waarom zijn ze gestopt? Ik vond het een erg goed blad.

Ik lees haast nooit gamebladen maar de beste bladen vond ik toch wel de PU en Pczone.

Geplaatst:

Ze waren inderdaad goed, las ze altijd va men pa, maarja tis niet anders

Trouwens, Gefeliciteerd Silverwing

Geplaatst: (bewerkt)

Jammer dat ze stoppen, ik vond het altijd zo'n goed blad! :-(

R.I.P. PCZone :(:puh:

Bewerkt: door DaddyPimp

Jammer, las het ook wel vaak :{

Maar weet iemand misschien de reden voor hun stoppen met het blad?

Bewerkt: door Nasty-Toilet-Man

ik vond het ook vet jammer, had net een abbo genomen, er komt nog een laatste en dan kan je je geld terug krijgen of een andere actie ofzo meedoen

EDIT: wie heeft de nieuwste pc zone al?

Bewerkt: door C-J_Redman
Geplaatst:
Maar weet iemand misschien de reden voor hun stoppen met het blad?

Ik heb ergens gelezen dat ze gestopt zijn door de slechere verkoopcijfers. Op het internet staat elke dag actueel nieuws, je gaat niet wachten tot dat je na een maand dat blad in de bus krijgt.

Een tijdschrift is tegenwoordig een verouderd informatiemedium, dat door het internet zijn maatschappelijke waarde aan het verliezen is.

Daarom had het blad niet meer genoeg abbonees. Ik ben bang dat er door deze reden nog veel tijdschriften zullen verdwijnen komende tijd... Maar het is niet anders.

Geplaatst:

dat zal wel zo zijn, maar ik denk dat de pc gameplay nog niet zo snel weggaat want dat vind ik wel het best pc games blad

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...