Synchro Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb een paar keer gehoord dat de meeste mensen met Imageready vast zitten. Ze kunnen dus zelf GEEN brushes maken.Dat vind ik jammer voor ze. Daarvoor is dit topic. Ik heb een paar 500x500 plaatjes gemaakt met brushes in. Deze dienen voor mensen die GEEN Adobe Photoshop hebben. Here Are The Images: 1.(Synchro) 2.(Synchro) 3.(Synchro) 4.(Synchro) 5.(Synchro) 6.(Synchro) De mensen die deze Images gebruiken moet niet bij schrijven " BG Made By Synchro ". Als jullie Adobe Photoshop hadden.Dan konden jullie dit maken. Dus Het is nu jullie eigendom. Ik en Bjorn13 posten hier alleen , wij werken samen... Als jullie een background gemaakt hebben , stuur een PB naar Mij of Bjorn13 Bewerkt: 1 oktober 2005 door Synchro Reageren
bjorn13 Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) Ik en Synchro posten hier alleen!!! Heb je vragen of leuke ideén?--> Pm mij of synchro. ______________________________________ Ik heb alvast wat achtergronden gemaakt; En er komen er heus nog meer, hoe meer hoe beter Wij hopen dat de mensen, die problemen heben met 'photoshop' of iets dergelijk's... hier mee al een tijd zoet zijn! --- By Bjorn13 =>; - - - - - By bjorn 13 ( Ze zijn nu van julie ) ________________________________ Heb jij nog achtergronden of iets mooi's? Pm Bjorn13 of Synchro ________________________________ Bewerkt: 1 oktober 2005 door bjorn13 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.