nuke_obelisk Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 ik weet echt niet hoe ik de kar van een vrachtwagen moet loskoppelen op de computer bij gta sa!!?? kan iemand mij helpen de enige manier die ik weet is heel chuin gaan staan en dan koppelt hij vanzelf los!! Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) Ik geloof dat je een vrachtwagen niet meer kan loskopppelen? Misschein als je hem heel schuin zet dat hij losschiet. Maar verder echt loskoppelen zoals aankoppelen kan volgens mij niet. EDIT: Eindelijk ben ik is eerder. Bewerkt: 1 oktober 2005 door BeatboxGamer Reageren
Kraay Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) Gewon een achteruit rijden en een scherpe bocht nemen dan koppelt ie los, endan zie je ook weer langzaam dat de stuinpoten omhoog gaan zodat je hem weer aankan koppelen als je dat wilt. Edit, Beatboxgamer is me voor Bewerkt: 1 oktober 2005 door kraay Reageren
Flame^ Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 ik weet echt niet hoe ik de kar van een vrachtwagen moet loskoppelen op de computer bij gta sa!!??kan iemand mij helpen de enige manier die ik weet is heel chuin gaan staan en dan koppelt hij vanzelf los!! Ga heel hard rijden, bijv. op een snelweg en maak dan gelijk een hele scherpe bocht, hierdoor zal de Trailer losgekoppelt worden. Ook kan je achteruit gaan rijden, hierdoor zal de Trailer waarschijnlijk ook losgekoppelt worden . Edit: Iets te laat :$ . Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 je moet een bocht van ongeveer 90 graden maken geloof ik. Reageren
Velaro Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Maak een bocht van 90 graden en rij acheruit ,in het echt noemen ze dat 'scharen' Reageren
Wesley Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 of je laat er een auto onder door rijden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.