Synchro Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) In welke rang spelen jullie ? (voetballers) Ik speel nog altijd GeWestelijk. Maar dat gaat over een paar weken veranderen , want ik loop nu een blessure achter. Gewestelijk , Provenciaal of Nationaal Bewerkt: 1 oktober 2005 door Synchro Reageren
Thabit Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Is gewestelijk gewoon in de buurt? Dan speel ik gewestelijk. Ik speel bij CEC, en moet tegen Stadskanaal, clubs uit Emmen enz enz! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Stadskanaal? Daar kom ik vandaan, ik speel bij SJS. Reageren
Thabit Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) Welk 11tal? Ik speel in D2 Bewerkt: 2 oktober 2005 door Thabit Reageren
-Niels- Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Ik ook in omstreken. Ik woon in Roden, maar moet ook wel tegen emmen, bedum, Assen etc. Reageren
Young_Buck Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 ik speel ook gewestelijk bij bsc roosendaal. moet wel naar clubs in de buurt van ong 20 km maarja das te doen toch Reageren
RTS Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Ik ook in omstreken.Ik woon in Roden, maar moet ook wel tegen emmen, bedum, Assen etc. Ooit tegen Hunsingo gespeeld ? Daar zit ik namelijk, gewoon gewestelijk. Reageren
Synchro Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Gewestelijk is in de buurt... Provenciaal is heel je provincie... Nationaal is over het hele land.. Reageren
Tim14 Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Ik speel bij DVS en dat is gewestelijk.. FC Eindhoven wou me hebben maar ze hebben me later afgekeurd.. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Ik speel bij DVS en dat is gewestelijk..FC Eindhoven wou me hebben maar ze hebben me later afgekeurd.. zozo toe maar mannetje! ik speel Gewestelijk Reageren
Stino Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Ik speel bij DESK (B1) Wij moeten ook tegen clubs uit Leerdam en Thiel, dus dat is ook niet dichtbij voor ons! Reageren
Tim14 Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Ik speel bij DVS en dat is gewestelijk..FC Eindhoven wou me hebben maar ze hebben me later afgekeurd.. zozo toe maar mannetje! Wat wil je daar mee zeggen? Reageren
Stino Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Ik speel bij DVS en dat is gewestelijk..FC Eindhoven wou me hebben maar ze hebben me later afgekeurd.. zozo toe maar mannetje! Wat wil je daar mee zeggen? Ik denk dat hij bedoelt dat je heel goed kan voetballen, want daar kom je niet zomaar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.