kortman_8 Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Ik speel ook gewestelijk. :'D Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Ik speel bij DVS en dat is gewestelijk..FC Eindhoven wou me hebben maar ze hebben me later afgekeurd.. zozo toe maar mannetje! Wat wil je daar mee zeggen? Ik denk dat hij bedoelt dat je heel goed kan voetballen, want daar kom je niet zomaar. dat bedoel ik maar nu weer ontopic Reageren
Wesley Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) Stadskanaal? Daar kom ik vandaan, ik speel bij SJS. heey , al es gevoetbalt tegen WVV (Winschoten Voetbal Veriniging) dat is een club van winschoten Bewerkt: 2 oktober 2005 door wesley_GTA Reageren
NandroDavids Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Ja, daar moeten we dit seizoen tegen. Tegen de B-2. Reageren
Pitbull Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 ik heb ooit bij de provenciale gespeeld, daarna gezakt naar gewestelijke, dan gestopt met voetballen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.