japo Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 als ik de mta start gaat alles goed ik kom in een server kan chatten en ik druk op start game en er komt een foutmelding unhandled exception komt er te staan HELP ME ik wil het zo graag spelen echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren
-Niels- Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Dan is ie vastgelopen. Op welke versie heb je hem staan? 1.0 of 1.1? Je hebt MTA 0.5 neem ik aan? Als de versie op 1.0 staat, doe dan dit: 1.0 -> 1.1 Staat hij op 1.1, doe dan dit: 1.1 -> 1.0 Dan moet het lukken! Reageren
japo Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 op een of andere manier is er nog een foutmelding de zelfde ik heb mta 0.5 Reageren
-Niels- Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Heb je alles orgineel? Wil je es een screen maken. Print Screen (Naast F-12) Reageren
japo Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 zou ik je msn mogen hebben want ik zie dat jij er veel af weet (dat printscreen en zo wist ik maar ik bedoel mta ), japo Reageren
-Niels- Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Valt mee hoor! Maar bedankt voor het compliment. Stuur maar je e-mail adres via PB! Reageren
japo Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 het hoeft niet meer het is me al gelukt alemaal bedankt niels vooral Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.