Jump to content

Msn Messenger vragen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Kan ik 2 mail adressen tegelijk gebruiken?

Hoe maak ik die shermnamen kleiner (zie bijlage)?

Hoe maak ik een bericht dat iedereen leest? Dat dus naar iedereen wordt verstuurd?

Bewerkt: door M-92
Geplaatst:
Heb je Windows Messenger?

Ja daar kun je dan ook inlogge, maar die is oud ik weel msn 7.0 ofzo.

Als je 2 e-mail adressen tegelijk wilt gebruiken moet je msn 7 of zo gebruiken en windows mesenger !!!

2.untitlekkkd10pi.jpg

op vraag 3 weet ik geen antwoord (het beste is stuur gewoon een mailtje) :puh:

Geplaatst:

Nee werkt niet :-( .

Maar kan iemand me hiermee helpen

Dan nog een probleem normaal als je iemand aanklikt komt het g espreksvenster tevoorschijn. Als ik nu iemand aanklik kom hij/zij op de achtergron en moet je eerst het hoofdscherm verkleinen.
Dit is ook uiterst irritant.
Geplaatst:
Als je 2 e-mail adressen tegelijk wilt gebruiken moet je msn 7 of zo gebruiken en windows mesenger !!!

Bij mij lukt dat niet hoor, als ik met msn 7 of 7.5 inlog logt hij automatisch uit bij windos messenger.

Kunnen we trouwens niet gewoon een groot msn topic openen? Want er zijn nu al een aantal kleine en 1 grote is handiger lijktmij.

Geplaatst: (bewerkt)

Bij mij lukt dat niet hoor, als ik met msn 7 of 7.5 inlog logt hij automatisch uit bij windos messenger.

Kunnen we trouwens niet gewoon een groot msn topic openen? Want er zijn nu al een aantal kleine en 1 grote is handiger lijktmij.

Dat gaat wel hoor!!!

Maar jij logt meschien in met windows mesenger en 7.0 of zo en dan log jij zeker in op het zelfde e-mail adres?..

Bij mij gaat het wel hoor!!! :'D

Bewerkt: door bjorn13

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...