Big-Bear Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) Ik ben bezig met een animation maken, Ik heb nu een doos die Explodeert, maar ben er mee bezig om een vuur effect er aan te geven, maar die komt maar niet Check hier de tutorial, ik ben stap 16, maar had dat de vorige keer gedaan, maar toch zie ik nix Mijn 2e vraag: Hoe zet ik mijn animation in een render, zo dat ik hem kan afspelen, in bijvoorbeeld Windows Media Player Bewerkt: 1 oktober 2005 door Big Bear Reageren
peter99 Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 ik ben nu bij stap 15 ,en ik weet niet waar ik hemisspere moet vinden ,weet iemand dat ? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Heel veel vragen hoe ik het in een render zet. Mij is het gelukt met behulp van een Nederlandse tutorial. Je kan hem hier vinden. Kijk onderaan, daar zie je hou je hem in een render zet! Veel succes Reageren
Big-Bear Geplaatst: 4 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Hoe krijg ik divx, in men opslaan als dingen, die ze daar noemen, en welke types zijn af te spelen in Windows Media Player,die toch geen grote grootte van filmpje maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.