Juju Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 iemand al eens opgevallen dat het vliegveld van LS hetzelfe is dan dat Francis International Airport, van GTA3?
Flame^ Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 iemand al eens opgevallen dat het vliegveld van LS hetzelfe is dan dat Francis International Airport, van GTA3? Heb je misschien screens uit GTA III, zodat het te vergelijken is? Sommige mensen hebben GTA III niet, dus die kunnen dit niet nachecken (O.a ik heb niet GTA III). Ikzelf vind niet dat dit echt een Easter Egg is, anders zouden er wel veel meer "kleine" dingetjes EE's genoemd worden .
Juju Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 ik heb GTA3 op de ps2, dus ik kan geen screens maken maar toch, mischien is t een verwijzing, en een verwijzing is ook een EE
Giorgo Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Dat kan, maar dat is toeval veel vliegvelden zien het er hetzelfde uit. Maar je hebt het goed opgemerkt.
W3sl3y Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Ja, ze hebben allemaal een start/landingsbaan Maar het zal vast niet de bedoeling van Rockstar zijn geweest omdat ze het vliegveld op het laatst nog vernadert hebben.
Gtaboy107 Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Ja, ze hebben allemaal een start/landingsbaan Maar het zal vast niet de bedoeling van Rockstar zijn geweest omdat ze het vliegveld op het laatst nog vernadert hebben. dat denk ik ook
Juju Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Ja, ze hebben allemaal een start/landingsbaan Maar het zal vast niet de bedoeling van Rockstar zijn geweest omdat ze het vliegveld op het laatst nog vernadert hebben. ja ik bedoel alleen het hoodfgebouw he
Gunslinger Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) Ter vergelijking hier 2 plattegronden. De bovenste is van het vliegveld van SA. Hier is het gebouw wit. De onderste is van het vliegveld van LC. Hier is het gebouw roze. Ik vind er toch veel verschil in zitten... Bewerkt: 1 oktober 2005 door Gunslinger
Juju Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 zoals ik al zei: ik bedoel dus de hoofdgebouwen, en niet de landingsbanen sorry, foutje van mij
Giorgo Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Dit kan wel hoor want als ik het bekijk dat van VC lijkt er ook op.
Juju Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 is het een egg of niet? want een verwijzing is ook een EE
Gunslinger Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 is het een egg of niet?want een verwijzing is ook een EE Een verwijzing is idd ook een EE, maar dit niet. Die gebouwen vind ik helemaal niet op elkaar lijken om eerlijk te zijn...
Juju Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) is het een egg of niet?want een verwijzing is ook een EE Een verwijzing is idd ook een EE, maar dit niet. Die gebouwen vind ik helemaal niet op elkaar lijken om eerlijk te zijn... ik vind die gebouwen eigenlijk gewoon bijna t zelfde Bewerkt: 17 oktober 2005 door italia_juju
Juju Geplaatst: 17 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 sorry voor de dubbelpost, maar anders ziet niemand t... screens: klik klik
Achille Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Italia_juju je onderste link werkt niet
Recommended Posts