Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb gister alle gang gebieden gehaalt (dus ook die helemaal links bovenin) en niet veel later werd mijn hood toch nog aangevallen :? weet iemand hoe dat kan en wat ik er tegen kan doen (behalve die luitjes killen dan hé :D )

Geplaatst:

Dat kan niet, als je alle gebieden hebt overvallen heb je er geen last meer van als je bv. alle tereinen van de Vagos doet heb je geen last meer van de Vagos en dat ook met de Ballas dus er moet nog een klein stukje zijn anders kan het niet.

Geplaatst:
ik heb gister alle gang gebieden gehaalt (dus ook die helemaal links bovenin) en niet veel later werd mijn hood toch nog aangevallen :? weet iemand hoe dat kan en wat ik er tegen kan doen (behalve die luitjes killen dan hé :D )

Weet je zeker dat je alle gebieden hebt veroverd? Soms zie je nog wel is hele kleine gebiedjes over het hoofd, zoals een gebiedje vlakbij "Temple" dat niet groter dan de stoep is ;) .

Je kan dit ook bekijken bij "Stats" als ik het goed heb en dan bij "Gangs" . Als daar 100% bij staat heb je alle gebieden veroverd.

Anders is het gewoon een bug (foutje in het spel) :) .

Geplaatst:
ik heb gister alle gang gebieden gehaalt (dus ook die helemaal links bovenin) en niet veel later werd mijn hood toch nog aangevallen  :? weet iemand hoe dat kan en wat ik er tegen kan doen (behalve die luitjes killen dan hé  :D )

Weet je zeker dat je alle gebieden hebt veroverd? Soms zie je nog wel is hele kleine gebiedjes over het hoofd, zoals een gebiedje vlakbij "Temple" dat niet groter dan de stoep is ;) .

Je kan dit ook bekijken bij "Stats" als ik het goed heb en dan bij "Gangs" . Als daar 100% bij staat heb je alle gebieden veroverd.

Anders is het gewoon een bug (foutje in het spel) :) .

zeker weten, bij stats staat total gangterritories 100%

total territories: 52

vagos: 0

ballas: 0

Geplaatst:

Dan is dit een Bug niets aan te doen tenzij je opnieuw begint op je Stats staat 100% dus dan heb je alles maar heb je misschien ooit eens in de linkeronderhoek gevlogen want dan krijg je nl. gebieden bij in SF en in LV.

Dus kijk dit nog eens na !

Geplaatst:
en wist je ook dat je geen 2 plaatjes in je signature mag. wel klasse dat je voor Twente bent 8)

Dit is erg offtopic laat dit gewoon aan de Mods over.

Onn:Maar sommige zeggen dat je in Grove Str een politiewagen zet met de sirenes op dat niemand meer je aanvalt misschien werkt dit wel bij jou.

Geplaatst:

Volgensmij vallen ze alleen niet meer aan als je ze veroverd heb na de missie Home Coming, je kunt ze eerst ook allemaal weer veroveren, maar je verliest ze evensnel weer, (weet ik niet zeker wat ik nu ga zeggen), na de missie Home Coming ben je pas weer in staat om gebieden te veroveren, dat heb ik ook gedaan, je moet wel weer opnieuw beginnen, maar als je ze allemaal hebt heb je geen last meer van anderen.

Geplaatst:
Volgensmij vallen ze alleen niet meer aan als je ze veroverd heb na de missie Home Coming, je kunt ze eerst ook allemaal weer veroveren, maar je verliest ze evensnel weer, (weet ik niet zeker wat ik nu ga zeggen), na de missie Home Coming ben je pas weer in staat om gebieden te veroveren, dat heb ik ook gedaan, je moet wel weer opnieuw beginnen, maar als je ze allemaal hebt heb je geen last meer van anderen.

maar ik heb de verhaallijn ook al uitgespeelt :D

Geplaatst:

Ik heb ook alle gebieden verovert en zie soms ook nog ballas rondlopen.

Maar ben nog niet tegengekomen dat er stond dat een gebied in gevaar was.

Geplaatst: (bewerkt)

door dat je hun niet hebt gesproken

:klap::sigaar::):engel::t:schater::cya:_O_

BS: Post in het vervolg even iets nuttigs :t..

Bewerkt: door Big Smoke
Geplaatst:

Kijk eens bij the bayside daar is meestal nog een vagos clan territory die er niet bij wordt geteld (was zo bij mij)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...