s.e.v.a.n. Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 bij mij ook je kan wel 20 minuten rechtsboven vliegen en dan CJ late verdrinken als je dan weer bij het ziekenhuis bent is heel SA van de Ballas dagt ik. Reageren
BaasB Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Uhm... Ik weet niet, maar misschien kun je gewoon een keer het gebied dat de hele tijd aangevallen wordt, gewoon een keer laten verroveren door de Ballas. (Of waren het nou Vagos? ) En het daarna weer terug verroveren. Misschien werkt het. Je kunt het altijd gewoon proberen. Reageren
peter99 Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 ik heb gister alle gang gebieden gehaalt (dus ook die helemaal links bovenin) en niet veel later werd mijn hood toch nog aangevallen weet iemand hoe dat kan en wat ik er tegen kan doen (behalve die luitjes killen dan hé ) volgens mij heb je dan eenon opvallend stukeje overgeslagen kan niet anders ,of het is een bug ,of die paarse ventjes blijven bestaan Reageren
Giorgo Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Maar dat is een verborgen terein hé, dus ik begrijp het echt niet verborgen tereinen moet je normaal niet veroveren. Maar neem Bayside mis. eens ff over dat is een goede tip, je ziet het zo dat gedeeltje is dikker.(op de kaart) Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Maar dat gebied is tog niet va nde vagos of wel Ik neem aan dat de vagos geen zwarte kleding dragen Reageren
Giorgo Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Maar dat gebied is tog niet va nde vagos of wel Ik neem aan dat de vagos geen zwarte kleding dragen Ja dat gebied is van de Vagos, maar verover het toch maar voor de zekerheid. Zwarte kleding ??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.