Cpt.Pinguin Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 kerk is ook weer terug is de micro smg terug? wat is dat voor een auto? lijkt op banshee nieuwe foto van de halve vrouw nog een foto van micro smg? edit: bron van foto's vergeten, www.*********.com kan niet zeggen dat gtagames er iets tegen heeft want er staat een button van gtagaming op gtagames.nl? Reageren
Svenie Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 mm die vrouw heeft een logo op haar vest wat zou dat zijn ? Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) mm die vrouw heeft een logo op haar vest wat zou dat zijn ? ik denk head radio, want op een andere foto staat ze voor het bedrijf van headradio head radio, because your head, needs it:D dat vond ik altijd grappig Bewerkt: 1 oktober 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
Insane Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) volgens mij staat er LCTU, LC staat denk ik voor Liberty City, TU zou ik niet weten Bewerkt: 1 oktober 2005 door Insane Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 volgens mij staat er LCTU, LC staat denk ik voor Liberty City, TU zou ik niet weten die u staat denk ik voor union ofzo, ma die t zou ik niet weten Reageren
Svenie Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 ik vraag mij af of ze bij een gang is ofzo Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 in ieder geval niet leone familly, want het lijkt me niet dat die vriende zijn misschien zou ze triad zijn, sindacco of forrelli, ma volgens mij is ze gewoon geen gang, maar heeft ze wel allemaal meelopers in het head radio gebouw Reageren
Joriz Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Al deze screenshots staan gewoon op gtagames.nl ZE stonder er zelfs al voordat je dit bericht poste. Klik bij Liberty City Stories op Screenshots om ze allemaal te bekijken. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 mm die vrouw heeft een logo op haar vest wat zou dat zijn ? Die vrouw heet Jane Hopper. (zie topic 'alle characters' voor meer info over haar) Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 bedankt, dat wist ik al, weet je toevallig ook wat dat logo op haar kleren is? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.