brbgtaplayer Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 ik heb gmax gedownload want ik heb geen zin om 3Dsmax te betalen. maar, met gmax kan je geen 3dsmax bestanden (*.max) openen! is daar mischien een script voor ofzo? als je mij kan helpen ofzo plaats een reply. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Misschien is er een patch te downlaoden En naders helaas, je ken hem ok cracken, maar daar wordt hier niet over gesproken Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 ik heb gmax gedownload want ik heb geen zin om 3Dsmax te betalen. maar, met gmax kan je geen 3dsmax bestanden (*.max) openen! is daar mischien een script voor ofzo? als je mij kan helpen ofzo plaats een reply. het enige wat je kan doen is als je in 3ds max je moddellen hebt opgeslagen als 3ds, dan kan je ze wel openen met Gmax. Maar dat is niet hetzelfde ( geen textures enzo ) Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 laat maar, het hoeft al niet meer. Reageren
evildirk Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Gmax kan geen bestanden exporteren/saven om in Zmodeler/3dsmax te openen. wat nu? IK kan wel dingen importen van 3dsmax, wat ik raar vind. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 Kijk eens op de site van Discreet, of er 1 of andere Patch is, of Tool, die het importeren van .3DS bestanden mogelijk maakt, er staan daar meer van die dingen op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.