Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb gmax gedownload want ik heb geen zin om 3Dsmax te betalen. maar, met gmax kan je geen 3dsmax bestanden (*.max) openen! is daar mischien een script voor ofzo? als je mij kan helpen ofzo plaats een reply. :?

Geplaatst:

Misschien is er een patch te downlaoden

En naders helaas, je ken hem ok cracken, maar daar wordt hier niet over gesproken ;)

Geplaatst:
ik heb gmax gedownload want ik heb geen zin om 3Dsmax te betalen. maar, met gmax kan je geen 3dsmax bestanden (*.max) openen! is daar mischien een script voor ofzo? als je mij kan helpen ofzo plaats een reply. :?

het enige wat je kan doen is als je in 3ds max je moddellen hebt opgeslagen als 3ds, dan kan je ze wel openen met Gmax.

Maar dat is niet hetzelfde ( geen textures enzo )

Geplaatst:

Gmax kan geen bestanden exporteren/saven om in Zmodeler/3dsmax te openen. wat nu? IK kan wel dingen importen van 3dsmax, wat ik raar vind.

Geplaatst:

Kijk eens op de site van Discreet, of er 1 of andere Patch is, of Tool, die het importeren van .3DS bestanden mogelijk maakt, er staan daar meer van die dingen op ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...