Rinaldootje Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 (bewerkt) Die Rockliedjes op KDST en Radio X zuigen enorm. K Rose vind ik nog wel geinig Playback FM, Radio Los Santos, MasterSounds en KJAH-West zijn mijn favoriet. Radio X zuigt niet . KDST liedjes zijn inderdaad wel het domste van allemaal, ook al hebben soms wel iets meligs. Shit K-DST is de best vooral als je in de desert rijd dat Liedje van American ofzo a horse with no name ,,,--> In the desert you can't remember your name.... ik ben het niet mee eens met - Die Rockliedjes op KDST en Radio X zuigen enorm. K Rose vind ik nog wel geinig - KDST liedjes zijn inderdaad wel het domste van allemaal, ook al hebben soms wel iets meligs - die zijn gewoon perfect op een paar liedjes na ik ben het eens met Radio X zuigt niet - Radio X zuigt niet - Shit K-DST is de best vooral als je in de desert rijd dat Liedje van American ofzo a horse with no name - dus ik heb mijn mening gegeven en er is een wet van mening uiting dat je het gewoon mag zeggen als het maar niet discriminerend is Bewerkt: 20 november 2005 door rinaldootje Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 (bewerkt) K-ROSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb hem de hele dag op K-Rose staan! Maar het domste is die hijgende vrouw! Groeten Gtaboy107. Bewerkt: 20 november 2005 door gtaboy107 Reageren
Blizz Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 K-Rose vin ik zo dom van all my exes live in texas ofzoiets Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 ja dat is een super suf liedje Reageren
cj_sucks Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 i love a rainy night i'ts a beautiful sight die dus die komt als ik het goed heb op radio los santos Reageren
**Trickz** Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 whahaah ik vind al die liedjes irritant ik zet Radio altijd 0ff. Maar s0ms lach ik me gewoon dood. Met Die mensen als ze gaan praten en Discusieren. Die taalgebruik j0h gaat te ver.. Dan zeg er zoon meisje ja ik kan er niet meer tegen me vader misbruikt me en slaat me. r0fl Reageren
Juju Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2005 i love a rainy night i'ts a beautiful sight die dus die komt als ik het goed heb op radio los santos Op Radio Los Santos komt vette muziek Waar jij t over hebt, is op K-rose Waar n paar liedjes me in slaap doen Reageren
ikt Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Ik heb hem altijd op K-DST, Radio LS of op User Track player staan. De rest vind ik wel meevallen maar Radio X en SF-UR zijn gewoon *(#%^(@)% Reageren
abiboe Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 de stomste zenders vind ik nog wel playback fm en radio los santos. wat een kutmuziek is dat, rap geef mij maar ECHTE muziek op K-DST Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 de stomste zenders vind ik nog wel playback fm en radio los santos. wat een kutmuziek is dat, rap geef mij maar ECHTE muziek op K-DST Kijk, daar ben ik het nouw mee eens! ook WCTR is soms grappig. Als je nieuws hoort over je eigen missies en dat die journalisten van WCTR zo dronken of stoned als een garnaal zijn . Dat is echt droog. En die Maurice van 'gardening with Maurice' ik ook grappig. Die is echt hard!. Reageren
Pietje II Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Ik vind alle radiostations wel leuk! Op Master Sounds is de helft wel dom, zoals dat ene rare lied waar ze de heletijd maar 'cheeba cheeba' zeggen ofzoiets hadden ze toch wel een leuker nummer voor in de plaats kunnen zetten. En SF-UR is echt een waardeloos radiostation, om te beginnen die achterlijke DJ al! Maar voor de rest: K-DST komt mooie rockmuziek op, radio los santos lekkere rapmuziek(zet ik altijd op als ik in Los Santos ben, en Playback FM ook trouwens). Op Bounce FM komen leuke maar af en toe rare (zoals 'a space odysee of zoiets is best wel raar) swingliedjes op, op CSR lekkere soul, dat vind ik meer bij San Fierro passen. Ik vind Radio Los Santos, Playback FM, Bounce FM, en een beetje Radio X bij Los Santos passen, (uiteraard) K-Rose bij de Badlands, CSR, Radio X, K-JAH West en dan maar ook SF-UR bij San Fierro passen, K-DST bij the Dessert, en Master Sounds bij Las Venturras passen, En WCTR kan je in heel San Andreas beluisteren, vind ik. Zo, nu weten jullie mijn mening ook weer, Reageren
SamShine Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Geef mij maar bounce FM (bounty fm ) En als dat saai word K-rose... De titels kan ik me niet herinneren Reageren
Wesley Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Ik vind ''A Horce With No Name'' de domste liedje van heel San Andreas. Het is niet echt mijn stijl! Reageren
SilverDust Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 deze is stom van K-Rose mammas dont let your babys grow up to be cowboys ofzo die is irritant Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Bij mij staat ie ook altijd op K-DST, ik vind de nummers: Young Turks, Hold the Line, Running Down a Dream, Some Kind of Wonderful, A Horse With No Name, Two Tickets To Paradise en White Wedding de beste nummers van The Dust (K-DST). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.