jeroen.engeler Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Ik zet hem altijd op K-Rose of K-DST, de rest is niet echt mijn smaak. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Tom hanks (volgens mij) Hey Good Lookin Reageren
CrazyGtaBunny Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 je hebt gelijk !! sommige liedjes zijn zo dom !! kunnen ze niet allemaal mooie liedjes pakken ! Reageren
ZOrange Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Slick Rick - Children's Story Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Hey good lookin, enne Master Sounds is ook dom, Bounce FM, SF-UR. CSR, K jah West, weet niet wat ik hieran moet denken! Reageren
Godrax Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik zet het altijd op K-DST en Radio X De rest luister ik niet naar. Meestal staat de radio ook wel af. Reageren
Rekam Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik weet niet op welke zender, maar ik vind "All my exes live in Texas" wel een raar en dom liedje? Reageren
GTA Gangster Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 SF-UR is echt een Bagger-Zender En WCTR is ook 3 keer niks Mastersounds 83.9 ofzo, is ook bagger. En: Hey Good Looking, van Hank Williams Reageren
ViceAgent Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 o die ja ik vind hold the line dom Schaam je eigen! Die is juist coool Mijn mening hè.. Reageren
-Roy- Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 de stomste zenders vind ik nog wel playback fm en radio los santos. wat een kutmuziek is dat, rap geef mij maar ECHTE muziek op K-DST Kijk, daar ben ik het nouw mee eens! ook WCTR is soms grappig. Als je nieuws hoort over je eigen missies en dat die journalisten van WCTR zo dronken of stoned als een garnaal zijn . Dat is echt droog. En die Maurice van 'gardening with Maurice' ik ook grappig. Die is echt hard!. Daar ben ik het ook mee eens! Reageren
LucasV Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Alles wat op Radio X komt. Vooral Rage Against The Machine, über irritant. Reageren
Juju Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Radio-X SF-UR K-DST dat vind ik echt niks aan! Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 SF-UR vind ik egt gezeik met die DJ met dat duitse accent ook K-Rose is saai Reageren
Blu3ice Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 K-DST en WCTR Rulezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.