LucasV Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik zet hem altijd op K-Rose of K-DST, de rest is niet echt mijn smaak. Hou je van Country? Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 bij mij staat echt me radio altijd aan, meestal op kdst en radio x, maar soms ook op anderen zender zoals mastersounds en bouge fm ofzow iets.. maare het slechtste nummer, nee kweet niet echt ik denk eigenlijk ook dat good looking gezeik.. Reageren
wiebje Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 radio los santos is op zich wel goed maar k-dst en k-rose Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ik vind: All My Exas Live In Texas, vreslijk. echt als dat liedje op staat zet ik het direct af!! Ik vind eigenlijk heel de zender k-rose (ofzoiets) heel slecht. gta-freak2 Reageren
Moonbeam Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ik vind: All My Exas Live In Texas, vreslijk. echt als dat liedje op staat zet ik het direct af!!Ik vind eigenlijk heel de zender k-rose (ofzoiets) heel slecht. gta-freak2 ik vin k-rose wel melig, radio los santos is pas echt bagger Reageren
Dago58x Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Jah he Radio Los Santos Is De BEste Radio Ik Vind K-JAh West Heel Maf Reageren
RobbertR Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 You must be on the dust Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ik vind sf-ur echt een grote flop en die dj is verschrikkelijk . Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Gewoon alles van K-Rose Ben ik ook helemaal mee eens. Reageren
Proximitus Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 die met die hijgende vrouw is niet zo erg leuk nee.. mar de liedjes van k-rose en k-dst vind ik zelf erg leuk ik weet niet hoe het komt.. k-dst zijn wel voornamelijk rock liedjes, dat trekt me wel aan, en k-rose.. ik weet niet hoe het komt maar het zijn leuke liedjes vind ik Reageren
crappyshitdude Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 SF-UR Dat... is... zo'n.... kut... zender.... er komt echt NIETS goed op eh... en die DJ! hoe heet ie... Hans enzoiets... SF-UR... As If You Are.... ... SF-UR dus... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.