Jump to content

Sound Card probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey forummers :D

Ik kan SA helaas nu ff niet spelen, want ik heb geen Sound Card in mijn pc.

Kun je GTA:SA ook opstarten zonder Sound Card of is dit niet mogelijk?

Alvast bedankt... :clown:

Geplaatst:

Tot zover ik weet onmogelijk. Een geluidskaart staat namelijk bij de minimale systeem specs.

Als ik Windows in Veilige Modus opstart, kan ik ook geen programma's starten waar een geluidskaart voor nodig is, dan krijg ik een foutmelding. Dat komt omdat in Veilige Modus de geluidskaart uit staat.

Zo zal het ook wel bij een computer zijn zonder geluidskaart.

Je hebt er gewoon 1 nodig om SA te kunnen spelen.

Geplaatst:

zit er op je moederbord gene geluids kaart dat neem ik aan van wel :Y

zo niet ze zijn niet zo heel duur dus kan je hem kopen.

Geplaatst:

Je kan hem inderdaad goedkoop kopen.

Ik denk dat ieder computer een soundcard heeft toch?

Is die van joune misschien slechter dan de Minimale eisen?

Antwoord op je vraag:

Ik denk dat je een soundcard moet hebben om San Andreas te spelen. :Y

Geplaatst:

IK heb niet echt soundcard problemen denk ik.. meer wel een probleem met geluid.. elke x als ik het spel speel.. doet het geluid het wel.. maar ik hoor nooit geluid van de motor van de auto.. heel soms.. wie weet hoe je het kan veranderen ofzo?

Groetjes Ruurd.. Help me :engel:

Geplaatst:
IK heb niet echt soundcard problemen denk ik.. meer wel een probleem met geluid.. elke x als ik het spel speel.. doet het geluid het wel.. maar ik hoor nooit geluid van de motor van de auto.. heel soms.. wie weet hoe je het kan veranderen ofzo?

Groetjes Ruurd.. Help me :engel:

Kijk is in dit topic over geluidsproblemen. Misschien helpt het wel... Anders kun je de patch downloaden op deze site van Rockstar. Die verhelpt ook wat geluidsproblemen.

Geplaatst:

hoi ruurd. ik heb voor je nog ene paar links gevonden(het is er eigenlijk 1 maar in dat topic staan nog wat links) nog veel succes ermee!!

Klik

Geplaatst:

okι bedankt voor de hulp maarjah.. ik ga niet speciaal voor het spel een nieuwe soundkaart kopen of moet dat wel.. hoeduur zijn die dingen(A)?

Geplaatst:

Hoi ruurd.

Ik heb net ook al een vraga beantwoord in het andere topic dus kijk daar nog maar eens:

Klik

Maar Geluids kaarten zijn niet heel duur = €25,- euro (voor een goede kwalititeit)

Als je het er niet voor over heb is het jammer, maar als je het wel doet dan heb je ook wat ;)

Nog veel succes ermee

Geplaatst:
Ik heb net ook al een vraga beantwoord in het andere topic dus kijk daar nog maar eens:

Klik

Dat kan wel.. maar volgens mij gaat het over een speakerset van 5.1.. maar ik heb maar 2 standaartboksjes hoor!

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi Ruurd.

In die link van mij staan verschillende links naar een topic geopent door se7en aka trax. open deze en daar staat hoe je het kan verhelpen. ;)

Edit: Ik zie net dat ze daar niet in staan. Hier de link:Klik

Bewerkt: door ikkes
  • 5 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Bij mij zegt de PC dat er geen geluidskaart aanwezig is, terwijl deze er toch echt in zit, ik heb er een screen van gemaakt maar ik kan hier geen bestand toevoegen.

Bewerkt: door ViceCity

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...