Ruurd31 Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Een screenshot hoef je niet persé via jou Persoonlijke bijlagen toe te voegen. Je kunt ook plaatjes uploaden via Imageshack.us. Als je dan je bestand hebt geupload, krijg je allemaal links. Kopieer de onderste link. Deze heet Direct link to Image. Als je dat gedaa hebt klik je op dit () logootje en plaats de Direct Link. Als je dan het bericht plaatst krijg je een plaatje. Misschien ben je vergeten je Audio-Driver te installeren. Zoek dan even het CDtje op dat je bij je computer kreeg voor de Audo-card. Nu kun je hem zo installeren en zou hij het moeten doen. Doet de muziek het bij andere spellen wel? Dan zou ik het niet weten, maar anders zou je misschien even de Audio-Driver opneiuw te installeren, en misschien doet hij het dan wel. Reageren
Ar Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik heb geen software bij aanschaf van mijn PC erbij gekregen Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Hoe heet je Audio-Card? Kun je het merk type eens vertellen. Misschien kunnen we dan de juiste driver-setup voor je opzoeken. Reageren
Goliat Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik heb geen software bij aanschaf van mijn PC erbij gekregen Als je geen software erbij hebt gekregen dan heb je, je PC vast bij één of andere BCC of Media-markt gekocht of mischien van de PC-schroothoop die ze Dell noemen. Hoe dan ook als je het bij één van bovenstaande bedrijven hebt gekocht dan weet je waarschijnlijk niets over de inhoud van je PC, ik zou dus even naar de site van je PC merk gaan en daar even naar Contact gaan en je probleem aan hun vertellen en waarschijnlijk sturen ze je dan je benodigde driver(per internet dus niet dat ze het naar je huis sturen ofzo) Succes. Reageren
Ar Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik ga dat wel ff proberen, alvast bedankt voor jullie hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.