Wesley Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) ik welke land moet de volgende GTA's spelen ik ben voor engeland-amerika-nederland-duitsland Bewerkt: 1 oktober 2005 door wesley_GTA Reageren
NickDrake Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 hier is al een soortgelijk topic over... welke stad wil jij zien in gta next Reageren
Wesley Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 hier is al een soortgelijk topic over...welke stad wil jij zien in gta next das wel bijna gelijk! . ik heb het over een land! en zij hebben het over een stad! Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 hier is al een soortgelijk topic over...welke stad wil jij zien in gta next das wel bijna gelijk! . ik heb het over een land! en zij hebben het over een stad! land stad is bijna het zelfde hoor. Reageren
arnie Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Oke, en nu terug ontopic Ik zou het graag in america willen en in de woestijn/platteland Reageren
Achille Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 haha er is genoeg platteland en woestijn in SA ik zou wel NY erin willen of Washington met het witte huis.. Of Compton echte Hood, dat je met NWA en Easy E wat kan doen Reageren
Wesley Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 haha er is genoeg platteland en woestijn in SAik zou wel NY erin willen of Washington met het witte huis.. Of Compton echte Hood, dat je met NWA en Easy E wat kan doen in de woestijn lijkt me ook wel grapig . maar toch heb ik ook liever in londen / Washinton DC / NY / LA / of miami , miami is een vrij crimineel achtige stad , en het is daar ook vaak warm , en mooi weer. Reageren
Cool Hand Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Mij lijkt Europa wel eens een keer leuk. En dan bijvoorbeeld Roemenië. Maar waarom maak je een soort gelijk topic aan, zoals iemand al gezegd had, ze maken heus geen land hoor, ze maken vaak een staat (provincie) of stad. Koos. Reageren
Wiepie Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) Ja, iets uit Europa zou wel eens vet zijn. Bewerkt: 2 oktober 2005 door Wiepie Reageren
Gino Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Geef mij maar iets zoals NY of LA Reageren
iron eagle Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Geef mij maar iets zoals NY of LA la hebben ze al gedaan mij lijkt europa het leukst en dan zie je bners in nl Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 sorry maar ik zou nooit belgie of nederland willen, het is gewoon niet crimineel achtig genoeg. gta-freak2 Reageren
Wesley Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 sorry maar ik zou nooit belgie of nederland willen, het is gewoon niet crimineel achtig genoeg. gta-freak2 nouja , mischien Brussel - Antwerpen - R`dam - A`dam - en Den Haag is wel crimineel achtig genoeg hoor Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Amerika, maar dan wel met de egte plaatsnamen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.