erzincancanim Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 ik welke land moet de volgende GTA's spelenik ben voor engeland-amerika-nederland-duitsland Amerika+Europa en Turkije Reageren
Pitbull Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Benelux(Belgie+Nederland+Luxemburg) Reageren
Velaro Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 Benelux(Belgie+Nederland+Luxemburg) Ik ook Reageren
dudedude Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2005 ik denk dat het in europa nix zou worden , maar ik zou het gewoon nog in amerika willen maar dan nog groter dan san andreas : Reageren
the master gamer Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 geef mij maar duitsland. lekker scheuren op de Autobahn weet je wel Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 ik denk dat het in europa nix zou worden , maar ik zou het gewoon nog in amerika willen maar dan nog groter dan san andreas : nog groter dan san andreas nou ik weet niet hoor ik heb geen zin om twee uur (in werkelijkheid) te rijden naar een andere stad ofzo Reageren
Wesley Geplaatst: 16 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Amerika, maar dan wel met de egte plaatsnamen amerika , of rusland . of China zou ook cool zijn , kun je chinees praten. hahaha lol Reageren
frank05 Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 ik zou Italie heel leuk vinden(mafia enzo ) Reageren
kortman_8 Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Ik zou het wel leuk vinden aks het een keertje in Europa afspeelt. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Frankrijk(Parijs alleen) Nederland(Amsterdam alleen) Groot-Brittanië(Londen alleen) Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) Mij lijkt West-Europa wel vet met o.a. Amsterdam, Rotterdam, Londen, Birmingham, Parijs, Marseille Berlein, Munchen, Brussel en Luxemburg (mischien iets te groot ) Bewerkt: 26 november 2005 door 007 RoadRunner Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Mij lijkt West-Europa wel vet met o.a. Amsterdam, Rotterdam, Londen, Birmingham, Parijs, Marseille Berlein, Munchen, Brussel en Luxemburg (mischien iets te groot ) Ja Lille Toulose Bordeux Lyon Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) nederland zkr niet je schiet 5 mensen dood en je krijgt toch maar 5 jaar dus in amerika word je opgepakt als je een kat op zijn staart trapt dus ik vind dat ze iets moeten doen zoals las vegas ofzoiets Bewerkt: 26 november 2005 door -supremecars- Reageren
Wesley Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 ik zou Italie heel leuk vinden(mafia enzo ) Met Italie zie ik niet zoveel zitten. Het klint wel een beetje Mafia achtig, maar volgens mij valt het daar reuzen mee! Doe mij toch maar liever Amerika ( Los Angelles - New York - Miami) Canada ( Ottawa) Nederland ( Amsterdam - Rotterdam - Groningen - Den Haag - Winschoten ) Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 ik zou Italie heel leuk vinden(mafia enzo ) Met Italie zie ik niet zoveel zitten. Het klint wel een beetje Mafia achtig, maar volgens mij valt het daar reuzen mee! Doe mij toch maar liever Amerika ( Los Angelles - New York - Miami) Canada ( Ottawa) Nederland ( Amsterdam - Rotterdam - Groningen - Den Haag - Winschoten ) Windschoten lol je woonplaats....... Ik denk niet dat het in Amerika afspeelt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.