CJ-BARTOSZ Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 ik vind als ze nederland erbij doen eindhoven er ok moet maar mij maakt het nie uit waar het word afgespeelt want ik koop hem tog Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Amerika naturlijk daar is het meeste te doen Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Geef mij maar een Zuid-Amerikaans land zoals Brazilie of Argentinie Reageren
Shorty_D Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 (bewerkt) Misschien Chicago,Salt Lake City voor de koude gedeeltes waar sneeuw mogelijk is. En dan het zuiden zoals Houston,Atlanta en Washington DC voor de wat warmere steden. de VS verveelt nooit. ik vind als ze nederland erbij doen eindhoven er ok moet maar mij maakt het nie uit waar het word afgespeelt want ik koop hem tog Zeker wel! Die topstad moet er bij komen. Ook mijn huis moet erin komen. Bewerkt: 30 december 2005 door Shorty_D Reageren
Lord of War Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 in New York. dat ziet mij er leuk uit . Reageren
Rekam Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 De lage landen: België en Nederland. Reageren
quinton Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 in New York. dat ziet mij er leuk uit . libety city is al een namaak new york Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 in New York. dat ziet mij er leuk uit . libety city is al een namaak new york Ik zag geen WTC:P Reageren
Roderickbond Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Nederland is een saai land, geen leuke natuur!! , misschien zweden!! of Rusland!! de sneeuwkant op!!! daz zo leuk!!!!! Reageren
nasdreas Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ik kies dan wel voor Amerika, of Nederland. Reageren
SummerBase Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Amerika, en dan de warme gedeeltes. Geef mij maar een lekker zomers sfeertje. Of hier ergens in Europa, waar dan kan je de paus vragen Reageren
Argon Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 België zou ook wel is leuk zijn maar ik vind Amerika eigelijk beter. Mooiere natuur, goede sfeer, ... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.