Jump to content

welk land


Wesley

Recommended Posts

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wesley

    6

  • AmsterdamBoy

    4

  • DenkaanHenk

    3

  • Toni Caprioni

    2

amerika !!! , daar weet je al dat het crimineel is en zo en het is groot groote steden en zo veel wegen, dat is gwoon beste opbouw voor zo'n game.

wel zonnig zoals vice city idd daar reed ik altijd met plezier door lekker vrolijk op gebouwd.

Bewerkt: door Sseb
Link to comment
Delen op andere websites

ik zou Italie heel leuk vinden(mafia enzo :D )

Met Italie zie ik niet zoveel zitten.

Het klint wel een beetje Mafia achtig, maar volgens mij valt het daar reuzen mee!

Doe mij toch maar liever Amerika ( Los Angelles - New York - Miami) Canada ( Ottawa) Nederland ( Amsterdam - Rotterdam - Groningen - Den Haag - Winschoten :puh: )

lol. Klinkt het een beetje maffia achtig?

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou Italie heel leuk vinden(mafia enzo :D )

Met Italie zie ik niet zoveel zitten.

Het klint wel een beetje Mafia achtig, maar volgens mij valt het daar reuzen mee!

Doe mij toch maar liever Amerika ( Los Angelles - New York - Miami) Canada ( Ottawa) Nederland ( Amsterdam - Rotterdam - Groningen - Den Haag - Winschoten :puh: )

lol. Klinkt het een beetje maffia achtig?

R* Presenteerd met trots: GTA Winschoten!

We gaan het hebben over de klap die de jongen van 9 gaf aan zijn vader bij een voetbalwedstrijd :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zeggen: ergens op een fictief eiland (in het genre v/d caraïben), of een keten van eilanden. Met een warm klimaat en veeeeeeeeeel natuur. Bevoorbeeld a/d randen v/h eiland stranden en kuststreken, en hoe meer je naar 't binnenland gaat, heuvelachtig, oftewel platteland.

Link to comment
Delen op andere websites

Geef mij dan maar de warme gedeeltes van Amerika. Ik vond het altijd leuker om rond te lopen in Vice City, Los Santos en Las Venturas dan Liberty City en San Fierro. Zo zie je maar weer hoe beter et klimaat, hoe leuker het er allemaal eruit ziet. Liberty City is zo donker. Misschien Toronto, dat ook in Florida ligt. ik laat het allemaal aan Rockstar over, maar het moet wel een warm land/stad zijn!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...