rotjong Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 gwoon in heel nederland (en ook echt real life achtig) maar het is veel teveel werk om een heel land na te maken, hopelijk word er ooit een spel gemaakt waar zoveel werk in gestoken word dat de hele wereld erin kan:P dus daarom hoop ik in rotterdam/amsterdam Reageren
Jericho Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 (bewerkt) Liefst een land van Europa, Italië ofzo. Maar ik vind dat zeker 40% van de game platteland moet worden, zo van die boerendorpjes. Het platteland in SA vond ik al zeer cool, het zou leuk zijn dat het nog is terugkomt in GTA IV. Bewerkt: 10 maart 2007 door Jericho Reageren
lamborghini2006 Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 (bewerkt) Rusland "russian mafia" Bewerkt: 10 maart 2007 door avkhymovych Reageren
maurice2 Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Ik zou vooral nog een paar andere staten uit de USA zien, zoals NY. Reageren
Woetsha Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 ik denk dat gta lV plaats zal nemen in New York !! Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Ik hoop Amerika .. of Zuid Amerika .. de rest zuigt Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 (bewerkt) ik denk dat gta lV plaats zal nemen in New York !! NY hebben ze al gebruikt in GTAIII en LCS Liefst een land van Europa, Italië ofzo. Maar ik vind dat zeker 40% van de game platteland moet worden, zo van die boerendorpjes. Het platteland in SA vond ik al zeer cool, het zou leuk zijn dat het nog is terugkomt in GTA IV. idd die dorpjes waren wel leuk. Ik ga altijd met een Monstertruck Over de bergen en door het woud, Gaan wij naar Oma Johnson toe Bewerkt: 13 maart 2007 door Da Phoenix Reageren
Squidward Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Land weet ik niet, het moeten in ieder geval grote steden zijn met veel platteland en bossen, dat vond ik in San Andreas ook altijd leuk. Reageren
hugo-boss Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 nou iets met bergen en zo en kleine dorpjes en een stad en een zee natuurlijk veel natuur waar je goed kunt rijden enzo Reageren
mrtuning Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 ik denk londen of de stad van gta2 in 3d Reageren
lamborghini2006 Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 maar niet de hele tijd in amerika... Reageren
michaelfivez Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 (bewerkt) Ik wil gewoon een neige combinatie van steden en lekker groot. AMerika vind ik wel goed en aangezien het zich daar altijd al afspeeld denk ik nu ook EDIT: oja de 1e was ergens anders Bewerkt: 25 maart 2007 door michaelfivez Reageren
Rivel Geplaatst: 25 maart 2007 Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 Ik hoop eerlijk gezegt op Belgie:D Maar dat zal toch nooit komen, ik wilm ijn huis wel eens zien in 3D!! Rivel Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Nah.. gewoon Amerika joh. Ze kunnen wel een Europese setting als add-on maken later, maar de grote GTAIV game zal zich daar hoogstwaarschijnlijk niet afspelen. Amerikanen willen in Amerika spelen, want die herkennen uit Europa alleen de Eiffeltoren en de Big Ben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.