Amfetamientje Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Nederland ---> zijn zat liqidaties geweest afgelopen tijd , ook hebben we een lading Hells Angles en de "gangstah" cultuur zit er ook al behoorlijk in.... aftewel criminaliteit zat Reageren
Squidward Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Nederland lijkt me wel leuk, maar er zit niet genoeg afwisseling in de natuur. Geen bergen, woestijnen en dichte bossen. Zwitserland, Engeland en Spanje Reageren
-R-R- Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Doe mij maar een gevarieerd landschap in Zuid-Frankrijk, Italië, Spanje etc. Zo lang ik dat ’s zomerse gevoel maar heb wat ik ook in GTA: Vice City had. Maar liever nu in Zuid-Europa, omdat we Amerika al gehad hebben. Reageren
gtamick Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 ik hoop op amerika, en als R* verstandig is, doen ze dat ook, omdat alle GTA spelers gewend zijn in een amerikaanse setting te spelen. (wat de boer niet kent eet ie niet ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.