maj11 Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Heey allemaal, hebben jullie die nieuwe Noobmode al gedownload?? Ik wel maar, ik snap niet hoe ik al die auto's kan spawnen Help me pleees Reageren
maj11 Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Nog ff iets.... snappen jullie iets van die walktrough van GTA San Andreas??? ik klik of walktrough en er gebeurd niks Reageren
Barcelona Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 je moet op H en N alle twee ingedrukt houden en dan zijn er allemaal auto soorten en dan moet je op 1 van de auto soort klikken en dan een auto uitkiezen en dan kan je lekker rijden. ik weet niet waarom hij het niet doet maar ik weet wel dat niemand weet wanneer de walktrough terug komt bijhalve joriz volgens mij en ga in het vervolg de edit-knop gebruiken. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Hey, Welkom op het forum. Deze vraag kan je in dit topic plaatsen. Ook is het niet toegestaan om te dubbelposten (wat jij net deed). Lees anders is de Forum FAQ om te weten wat wel en niet mag hier op het Nederlandse Grand Theft Auto Forum Ik hoop je hierbij wat geinformeerd te hebben. Nog veel plezier hier op het forum! Greetz W3sl3y Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.