Gangsta Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Processor: intel pentium 3, ~900 mhz Dit is slecht. Hiermee kan je inderdaad GTA San Andreas heel sloom spelen. Probeer anders de setings op het laagste te zetten! 1.3 GB is niet genoeg. Maak anders wat ruimte. Reageren
Achille Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 zoo dat heb ik ook weleens ik fiets bv gwn en dan restart me pc opeens of als ik wil saven loopt ie vast soms,,, HEEL IRRITANT! Reageren
Gunslinger Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 zoo dat heb ik ook weleens ik fiets bv gwn en dan restart me pc opeens of als ik wil saven loopt ie vast soms,,, HEEL IRRITANT! Als je PC restart, dan is een onderdeel te heet geworden... Dan moet je eens kijken of de ventilatie goed is, dat er genoeg lucht doorheen kan. Als dat niet werkt, computer is na laten kijken. Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 (bewerkt) Je processor is te langzaam. 900 Mhz is niet genoeg, je moet minimaal 1000 Mhz hebben (1 Ghz).Ook je harde schijf is een beetje vol, 1.3 GB is niet veel. Maar ik denk het het toch echt aan je processor ligt. en hoe komt mijn pc deraan dat ie steeds opnieuw opstart als iets van 3d inbeeld komt minstens een half uur ofzo Als je PC restart, dan is een onderdeel te heet geworden... Dan moet je eens kijken of de ventilatie goed is, dat er genoeg lucht doorheen kan. Als dat niet werkt, computer is na laten kijken. ik heb hier nog een ventilator een 2 in 1 maar der is volgens mij geen plek voor en de aansluiten is beschadigdZou een zuiger ff derop houden werken? ALS IE UIT STAAT Bewerkt: 3 oktober 2005 door Dj-GTA Reageren
Gunslinger Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Als je PC restart, dan is een onderdeel te heet geworden... Dan moet je eens kijken of de ventilatie goed is, dat er genoeg lucht doorheen kan. Als dat niet werkt, computer is na laten kijken. ik heb hier nog een ventilator een 2 in 1 maar der is volgens mij geen plek voor en de aansluiten is beschadigd Laat die aansluitingen dan maar eens repareren/vervangen. Een goede ventilatie is noodzakelijk. Geen ventilatie = niet gamen. Reparatie zal volgens mij niet zo veel kosten. Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Als je PC restart, dan is een onderdeel te heet geworden... Dan moet je eens kijken of de ventilatie goed is, dat er genoeg lucht doorheen kan. Als dat niet werkt, computer is na laten kijken. ik heb hier nog een ventilator een 2 in 1 maar der is volgens mij geen plek voor en de aansluiten is beschadigd Laat die aansluitingen dan maar eens repareren/vervangen. Een goede ventilatie is noodzakelijk. Geen ventilatie = niet gamen. Reparatie zal volgens mij niet zo veel kosten. zelf repareren is gratis Reageren
Johan O. Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Misschien moet je meer schijfruimte maken: PC specs: 2.4 Giga hertz 512 MB RAM 120 GB HDD Nvidia GeForce FX 5600 128 MB ik had eerst nog 8 Gig over (+ San Andreas), toen ging ie heel sloom ik had er meer dan 20 gig af gegooid en hij liep weer lkkr soepel Reageren
M.Toreno Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Ik heb m'n pc weer opnieuw geinstaleerd en er opnieuw GTA:SA (orgineel) opgezet...Maar als ik nu GTA:SA opstart om te gaan spelen met CJ, dan skipt hij heel veel frames en word daardoor kij langzaam.. kan iemand me helpen alstublieft??!!? t kan zijn dat je nu niet de nieuwste software voor je videokaart hebt geïnstalleerd. en dat maakt zeker wel uit! probeer is http://www.nvidia.com normaal gesproken zou ik zeggen dat je videokaart niet goed genoeg is( volgens Rockstar moet je minimaal een Geforce 3 hebben); maar je geeft zelf aan dat t eerst wel goed werkte. t kan ook zijn dat je instellingen in San Andreas niet t zelfde zijn als vroeger. zoals gezegd moet je alle grafische instellingen op zn laagst zetten. dus je resolutie kan je op 640*480 of 800*600 zetten met 16 bit( ik raad eerst aan om die laagste te proberen; wel op enter drukken zodra je de resolutie hebt gekozen); anti-alias moet zowiezo uit draw distance op zn laagst, mid mapping uit Visual FX quality moet op low. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.