DaddyPimp Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Whahaha, Prijzenoorlog Écht vette mod BS! Reageren
Achille Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 lol het is Albert Heijn Niet albert hein haha maar wel leuk gemaakt Reageren
Flame^ Geplaatst: 3 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 lol het is Albert HeijnNiet albert hein haha maar wel leuk gemaakt Erm, bekijk mijn hoofdpost even . - Albert Hein ---> Appie Heijn Nog bedankt voor jullie complimenten ! Ook heb ik besloten om jullie een klein voorproefje te geven @SW Komt erbij @Mad Dogg Als je idee-en hebt voor deze mod, dan kan je dat het beste in dit topic zetten . Dingen die nog mogelijk zijn: - Enkele Billboards erin zetten, misschien met verwijzingen naar andere mods . - 2 of 3 Easter Egg's maken. - Hebben jullie nog een idee ? Reageren
Achille Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Haha Die Ballas,, ik ga um zeker downloaden.. zou wat meer 'humor'in het spel zetten Reageren
Stino Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 BS, ziet er goed uit jongen, ik hoop dat je em snel kunt releasen! Reageren
Flame^ Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 De Bug dat het AH logo in speigelbeeld staat kan ik niet fixen, als ik het goed heb moet ik dan het hele model aanpassen en dat kan ik niet . Ook heb ik er al een EE in gedaan, zeer moeilijk te vinden al zeg ik hetzelf . Some new Screens : Reageren
gangster28 Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 De Bug dat het AH logo in speigelbeeld staat kan ik niet fixen, als ik het goed heb moet ik dan het hele model aanpassen en dat kan ik niet .Ook heb ik er al een EE in gedaan, zeer moeilijk te vinden al zeg ik hetzelf . Some new Screens : hey je hoeft het model niet aan te passen maar je spiegel gewoon de texture. Reageren
Jowx Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Leuk gedaan Big Smoke! Bedankt dat je me bij de special thanks hebt gezet. Als je nog meer logo's of iets anders nodig hebt hoor ik het wel op msn. KUTGW! Reageren
Flame^ Geplaatst: 17 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Long time no seeing . Ik kan tot mijn vreugde melden dat de Super de Koe trailer het doet, helaas de AH Trailer nog niet . Ook worden er verschillende Autos/Trucks in het spel gezet . Hier een screen: PS: Weet jij een mooier/beter/whatever Logo? Post het hier ! Reageren
Achille Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 hmm.. die trailer is wel erg simpel... ...super... ..............de........ .....................koe wel een leuke mod Reageren
patbreu Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 leuk idee en leuke mod 8/10 Reageren
Flame^ Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 New Screens: Er staat nu een Trailer + Truck op de parkeerplaats van de Pizza Stack, Je kan dus gelijk een Truck meenemen ! Ook kan ik nu wapens plaatsen, achter de Pizza Stack staan nu een Shotgun en een Minigun, op de voorkant van de Pizza stack is er een Fotocamera en Traangas: *Meer Screens volgen* Verwacht ook meer screens in de Herfstvakantie (Volgende week voor mij) ! Mededelingtje: Qua Textureren zal ik nu weinig kunnen, omdat mijn PS Trial is verlopen, dus verwacht meer van SCM dingen (Plaatsen van Voertuigen en wapens, etc.) . Nog ideeen? Plaatsen voor Auto's/Wapens? Zet het hier! Nieuw Idee: Peds andere wapens geven (AH Gang/Super de Koe gang) . @ICK, Niet meer, ik dacht dat er een Tutorial was, maar ik vergiste me erin. Dit gaat dus niet door . Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Je mod ziet er steeds beter uit! KUTGW! Peds andere wapens geven (AH Gang/Super de Koe gang) . Ik vroeg me is af, hoe wil je dat doen? Reageren
W3sl3y Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Die trailer truck is van ZIP. Kan je het niet veranderen naar Albert Heijn? Of lukt dat niet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.