W3sl3y Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 (bewerkt) he maak er dan ook een oplegger bij van de appiehein en de super de boer Aan een oplegger kan je toch niet zien wat voor een bedrijf het is. Wel aan een trailer. Bedoel je nou een trailer? Of bedoel je een oplegger? Big Smoke en ik begrijpen je niet echt... Bewerkt: 5 november 2005 door W3sl3y Reageren
dafxf_90 Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 he maak er dan ook een oplegger bij van de appiehein en de super de boer Aan een oplegger kan je toch niet zien wat voor een bedrijf het is. Wel aan een trailer. hjahaha het is allebij hetzelfde hoor slimbo Reageren
Flame^ Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2005 Als het allebei hetzelfde is, waarom zou ik het dan maken? En nee, ik neem niemand meer aan. Logo's maken mag altijd, maar textureren doen ik en W3sl3y. Back 2 topic. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 he maak er dan ook een oplegger bij van de appiehein en de super de boer Aan een oplegger kan je toch niet zien wat voor een bedrijf het is. Wel aan een trailer. hjahaha het is allebij hetzelfde hoor slimbo Ja, ik post een slimme opmerking omdat er al 2 trailers gemaakt zijn. Dus het is niet slim om nog eens een oplegger te maken want een oplegger en een trailer zijn allebei hetzelfde. Als je mij een ''slimbo'' noemt, waarom post jij dan zo' n domme vraag? Reactie graag via PB Reageren
dafxf_90 Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Geplaatst: 5 november 2005 he maak er dan ook een oplegger bij van de appiehein en de super de boer Aan een oplegger kan je toch niet zien wat voor een bedrijf het is. Wel aan een trailer. hjahaha het is allebij hetzelfde hoor slimbo Ja, ik post een slimme opmerking omdat er al 2 trailers gemaakt zijn. Dus het is niet slim om nog eens een oplegger te maken want een oplegger en een trailer zijn allebei hetzelfde. Als je mij een ''slimbo'' noemt, waarom post jij dan zo' n domme vraag? Reactie graag via PB waarom via pb ik dacht dat jullie een andere trailer bedoelen zoals aan het begin van sa dat ene filmpje ik had het over een oplegger want ik dacht dat jullie die geschrapt hadden dus Reageren
Flame^ Geplaatst: 11 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2005 (bewerkt) Ik ben nog steeds bezig, en dit keer met iets heel anders: Ik ben een beginner, en er moet nog veel veranderd worden, maar ik denk dat het uiteindelijk wel lukt :'D @W3sl3y Er is ook geen verband :knal: , maar ik was hier mee bezig, en het leek me wel leuk om het in de mod te stoppen . Bewerkt: 11 november 2005 door Big Smoke Reageren
W3sl3y Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 Geweldig Big Smoke Alleen snap ik het verband tussen een Katana en Super de Koe/Albertheijn niet Reageren
Flame^ Geplaatst: 25 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Back again, with something working on . Wat vinden jullie ervan? Ik krijg het waarschijnlijk dit weekend nog af (ongetextureerd). Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Hallo, Ik heb een vraagje! Waarneer is deze Mod precies klaar? Word er uberhaut nog wel eens aan gewerkt? Reageren
Flame^ Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ik heb ook een leven, ik werk niet fulltime hieraan. Daarom is het ook maar een kleine mod. En ik show iets, dan lijkt het me duidelijk dat er nog aan gewerkt word of niet ? Ik ben nu vooral bezig met Zmodeller dus verwacht daarvan ook enige models. Release datum: Geen flauw idee, ik zit nog steeds met wat texture bugs, wanneer die gefixed zijn, kan ik denk ik wel een beta uitgeven. Reageren
Wazuup Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Dit is echt een mod om naar uit te kijken. Heel grappig, goed bedacht! Wordt het binnen ook anders getextuurd? KUTGW Greetz Wazuup Reageren
Flame^ Geplaatst: 12 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Bedankt. Ik ben de laatste tijd veel bezig met modellen. Misschien dat ik enkele hiervoor gebruik. Textureren doe ik eigenlijk nauwelijks meer. Ik zal binnenkort misschien een alpha geven. Omdat ik er de laatste tijd bijna niet meer aan toe kom. Reageren
Wazuup Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Aha, ik hoop alleen niet dat je het opgeeft! Greetz Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.