Gta:LCS Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb een paar saved game's in de goede map gedaan, Dus nu wil ik die spelen. Ik druk in het spel op de goede en hij stopt aan het einde van het laadlijndje! Dan krijg ik dit sgermpje: ik kan nu helemaal niet meer spelen! Edit: In het sgermpje staat dit: Unhandeled Eception Bewerkt: 2 oktober 2005 door Gta:LCS Reageren
SWYV Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) wat voor een schermpje kreeg je? nu bij mij is dat ook zoiets want gta3 reageert niet meeer is het omdat ik zowat bijna alle auto's vervangd heb en 4nieuwe vervangd??? :s met die "Unhandeled Eception" denk ik best opnieuw installeren :s Bewerkt: 2 oktober 2005 door sonny yoshi Reageren
-Niels- Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Dan is ie vast gelopen. Hier kun je weinig tegen doen. Install GTA III nog is opnieuw? Reageren
Gta:LCS Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 wat voor een schermpje kreeg je?nu bij mij is dat ook zoiets want gta3 reageert niet meeer is het omdat ik zowat bijna alle auto's vervangd heb en 4nieuwe vervangd??? :s Unhendaled Exception ofzo Reageren
Gta:LCS Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) Dan is ie vast gelopen.Hier kun je weinig tegen doen. Install GTA III nog is opnieuw? Ik heb de Instalatie CD in andere huis liggen x] Dom Dom DOm.. Maare, Ik heb ook MTA die niet werkt derop zitten en nu kan ik ook niet meer Nieuw spel starten -.- En MTA kan ik inneens niet meer verwijderen Dan ga ik bij All Progamms bij start naar MTA en dan Uninstall Maar dan komt er zooiets dat hij het niet kan vinden -.- Bewerkt: 2 oktober 2005 door Gta:LCS Reageren
Gino Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Mta kan je alleen maar spelen als je spel niet gemod is want als iedereen voor elke auto een ander voertuig heeft dan klopt het niet meer .. Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Je zou toch echt op wat voor manier dan ook de GTA III Cd moeten krijgen. (En als je hem opnieuw installeerd, vergeet dan niet eerst alle savefiles te verwijderen!) Oh, en als je de mod hebt geinstallerd, begin dan een nieuw spel. dit kan ook het probleem veroorzaken. Reageren
Gta:LCS Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 En door dat MTA kan ik ook geen nieuw spel beginnen -.- Omdat er dan staat inplaats dervan.. Start Multi Tref Auto en als ik bij all proggam's naar MTA ga klik ik op Uninstall en dan komt er zooiets van Kan niet vinden en dan kan je browsen of stoppen .. Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 misschien heb je een scm mod?, daardoor kan je niet meer loaden Reageren
Gta:LCS Geplaatst: 10 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 misschien heb je een scm mod?, daardoor kan je niet meer loaden en hoe verwijder ik deze mod? Reageren
Gta:LCS Geplaatst: 10 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Doe maar slotje ** Ik weet genoeg ** Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.