kevin.groot Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Hoe kan je nieuwe auto's in GTA3 toevoegen????????????????? Help me please Mzzzzzzzzllllllllllssssssss Kevin Reageren
Gta:LCS Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Zou het niet weten Maar pas op, Zometeen doe je het verkeerd en loopt hij vast dus even op een goed antwoord wachten :'D Reageren
kevin.groot Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 IDD heb ik al een keertje gehad duss heb ik GTA3 helemaal opnieuw moeten instaleren Reageren
SWYV Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 daarvoor heb jij IMG tool nodig beter IMG tool 2.0 want die werkt voor gta3, gta vc en gta sa en dff en txd verwijderen en daarna nieuwe inzetten ik dacht dat er hier op dit forum een topic daaarover gata hoor anders zoekfunctie op IMG tool Reageren
Gino Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Hiervoor kan je beter naar het modding forum gaan Reageren
kevin.groot Geplaatst: 3 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Zou iemand mij aub een heel precieze beschrijving hiervoor willen en kunnen geven Reageren
Achille Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Welkom op het forum! gebruik de zoekfunctie.. En je Sig is veeeeels te groot Max is 64x64 anders krijg je 20% warn.. Reageren
SWYV Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Welkom op het forum!gebruik de zoekfunctie.. En je Sig is veeeeels te groot Max is 64x64 anders krijg je 20% warn.. sig?? bedoel je niet avatar? enne on topic ga eens naar wat jij gedownload heb van auto's, daarin moet altijd .dff en .txd bestanden en met een naam van auto's in gta3 voor .dff en .txd vb ik neem banshee dus het wordt banshee.dff en banshee.txd en download IMG tool 2.0 en open gta3.img in je map gtaIII/models gebruik zoekfunctie (dus rapper manier is op F2 te drukken) en jij typt dan "banshee" en die vindt banshee.txd en als jij opnieuw zoekt (F3) dan vindt die dus banshee.dff dus nu moet jij die sparen door op "Ctrl + E" dus extracten en bewaar die in een map genaamd "back ups" voor als er iets misloopt en dan mag jij die verwijderen en daarna nieuwe inzetten die jij wilt opgelet bij .TXD kun jij best eerst controleren voor of die werkt op gta3 of VC door eeen programma genaamd TXD workshop en dan zoek jij .txd bestand en bekijk dan en rechtsonder zie jij dus voor welke GTA die gemaakt is, neem de laatste versie aldus 3.5 of 3.7 want werkt voor GTA III, gta Vc en gta SA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.