xaviertjuh Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 hallo ik heb opgemaakt uit vorige berichtjes dat ik bestandjes te weinig heb heb son andreas al 5 keer geinstalleerd en kryg ze er maar niet op nu is myn vraag of iemand ze my per mail kan doorsturen mijn documenten en dan gta san andreas user files, die map moet ik hebbe groetjes!! Reageren
Gunslinger Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Je kan die map ook zelf aanmaken misschien. Noem het gewoon: GTA San Andreas User Files Daarin de volgende mappen aanmaken: Gallery User Tracks Misschien werkt het dan. Gunslinger Reageren
Ikkes Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 dus je heb wel de map Gta san andreas user files? met daarin de mappen: Gallery en User tracks en veder niks? als dat klopt kijk hier: Gta_sa.set zet deze is in je map en kijk of hij het dan wel doet. Veel succes ermee Reageren
xaviertjuh Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 en hoe moet ik het dan in myn mapje zetten, gewoon de link kopieren of ... Reageren
Giorgo Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) Je gaat naar de link scrolt naar onder en drukt op ''free' en dan naar onder zie je daar de naam sa maps en daar klik je op. Hier zijn screens: Bewerkt: 2 oktober 2005 door Giorgo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.