Jump to content

liften?

Studio Salamanca

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zat vandaag ff door de zondagtelegraaf te bladeren, en daar hadden ze een pagina gebruikt voor de 15 allerbeste games, waar san andreas dus ook bij staat,

maarr nu staat ergens halverwege het berichtje: "Steeds dieper raakte je verstrikt in het web van bendeoorlogen in de enorme stad (stad?? staat!!) San Andreas, die je dus helemaal per auto of te voet kon doorkruisen. Zo kostte het meer dan een half uur rijden om van west naar oost te komen. Je kon lifters oppikken en ook het lichaam moest worden getraind: als je niet naar de sportschool in jouw wijk ging, werd je een dikkerdje!"

maarja da's dus een gedeelte van het artikel, maar hier hebben ze het over lifters... ik heb nog nooit meegemaakt dat er ergens 1 stond te liften, dus is dit mogelijk of klopt dat gewoon niet in dat artikel (net als de stad san andreas :puh: )

Geplaatst:

Nee dat klopt niet nee, ik heb nog nooit iemand gehad die een lift wou, misschien dat ze hoertjes bedoelen die willen meeliften en dan sex hebben?

maar gewone lifters niet, maar het is niet duidelijk wat ze dan bedoelen, het is inderdaad ook geen stad, het is een staat met 3 steden.

Koos. :bier:

Geplaatst:

Je kan hoeren oppikken met de Pimpmobile en met normale auto's, en taximissies doen. Ook kan je vriendinnen rondrijden tijdens een date. Bij missies stappen er ook mensen bij je in de auto.

Maar willekeurig kan dit niet. Ik vind die zin in dat artikel echt nergens op slaan...

Geen idee waar ze dat vandaan hebben gehaald.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb de Telegraaf ook ontvangen, ik zal hier het verhaal schrijven zoals het in de krant staat; zodat iedereen het verhaaltje kan lezen. ;)

Quote Telegraaf:

"Grand theft auto San Andreas 2004 PS2"

"Misschien wel het allerbeste spel aller tijden. Vooral (later) op de pc, waar de graphics het best tot z'n recht kwamen. Een spel met alleen een begin-en een eindpunt, alles wat daar tussenin gebeurt, hangt af van de speler. Die vrijheid van handelen maakte GTA tot een bijzondere game. Steeds dieper raakte je verstrikt in het web van bendeoorlogen in de enorme stad San Andreas, die je dus helemaal met de auto of te voet kon doorkruisen. Zo kostte het meer dan een half uur rijden om van west naar oost te komen. Je kon lifters opikken en ook het lichaam moest worden getraind; als je niet naar de sportschool in jouw wijk ging, werd je een dikkertje! Dan zat een date met het leukste meisje uit de buurt er niet in... Alles was mogelijk in GTA San Andreas. Vliegen met een vliegtuig of helikopter (vlieglessen NIET inbegrepen). Zelfs een parachutesprong! Ultime adrenalinekick, deze game."

Hier zie je dus dat niet alles klopt wat er in staat. :{

Alle spelfouten voorbehouden - heb er 10 minuten overgedaan om over te typen. :'D

Koos. :bier:

Bewerkt: door Cool Hand
Geplaatst: (bewerkt)

sommige dingen wat ik lees is niet waar dus de telegraaf zit sommige dingen maar te liegen want als je dik bent kan je wel daten met Denise Robinson hoor en als je niet je lichaam traint hoef je ook niet dik te worden hoor.

Bewerkt: door Barcelona
Geplaatst:

ze zullen het spel ook wel niet van voor tot achter gespeeld hebben, dan ben je erg lang bezig en denk dat die man die dat geschreven heeft ook nog wel betere dingen te doen heeft ;)

Geplaatst:

Nou, het lijkt me duidelijk. Niemand kan anderen mee laten liften. Maar waar heeft die schrijver het dan vandaan? Ik denk dat hij gewoon een screenshot heeft gezien met CJ in een auto, waar net iemand in stapt ofzo... Of hij wist niks anders.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...