Jump to content

Na de Vliegschool

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb alle missies gedaan bij die vliegschool maar dan na paar missies daaroh moet je 8er een vliegtuig aan rijden met je moter en der in rijden maar ik haalt dat egt nooit :?

Kan iemand me tips er voor geven.. 8)

Dennus

Geplaatst: (bewerkt)

>HIER< vind je een tabel met downloads, hier zijn ook kleine filmpjes van hoe je de missie Stowaway moet halen, verder zijn er voor andere missies ook filmpjes gemaakt, erg handig dus.

Koos. :bier:

Bewerkt: door Cool Hand
Geplaatst:
Ik heb alle missies gedaan bij die vliegschool maar dan na paar missies daaroh moet je 8er een vliegtuig aan rijden met je moter en der in rijden maar ik haalt dat egt nooit :?

Kan iemand me tips er voor geven.. 8)

Dennus

Je bedoelt de missie "Stowaway" .

Je kan d.m.v Shift volgens mij voorover leunen, hierdoor ga je harder rijden en heb je meer kans om in het vliegtuig te komen. Ook kan je het beste beginnen aan de rechterkant en dan als je vlakbij het vliegtuig bent in het midden gaan en zo het vliegtuig binnenrijden.

Mocht je SA voor de PC hebben kan je je savegame uploaden via Rapidshare en het in het Save Game Aanvraag topic zetten ;) .

Ga niet recht achter het vliegtuig rijden, maar blijf een beetje rechts. Op de helft ga je pas naar het midden van de baan. Je moet bij deze missie NOOIT remmen, want je hebt alle kracht van je motor nodig om het te halen.

EDIT: CH en BS waren wat sneller. :puh:

Bewerkt: door Gunslinger

Ok thnx ik ga zo ff uit proberen met shift..:D

wist ni dat julie zo snel antwoord gaven die missie stowaway ofz bedoelde ik ja

shift werkt niet hor.. : :ch: maar zla ff op die flimpjes kijken koos

Big Smoke: Dubbelpost Samengevoegd, gebruik in het vervolg even het Edit-Knopje ;) .

btw: Ik zei volgens mij... Het kan net zo goed Control zijn of iets anders zijn..

Bewerkt: door Big Smoke

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...