Tim14 Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Oke het werkt zo, ik post een plaatje van een stadion (hoeft niet altijd van voetbal te zijn) En jullie moeten het raden, degene die het goed heeft mag weer een stadion posten. Ik begin met een makkelijke: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 het voetbalstadion Maracana(een van de grootste ter wereld) in Rio De Janeiro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Van Botafogo FC Zie hier.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Van Botafogo FC Zie hier.. dat zeg ik toch----op die site staat dat wat ik gezegd heb juist hetzelfde is dan ik gezegd heb, ik heb er alleen niet bijgezegd welke ploeg erin speelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) Dat van Pitbull reken ik goed. Ik hoef de clubnaam niet te weten omdat er ook meerdere clubs in een stadion kunnen spelen kijk bijv. naar AC Milan en Internazionale, die spelen allebij in hetzelfde stadion de ene week is het van Inter en de andere keer van AC milan.. Stom van me, had ik al in de eerste post moeten zetten. Bewerkt: 2 oktober 2005 door Tim14 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) Wat is de naam van dit stadion? EDIT:srr als het te groot iss Bewerkt: 2 oktober 2005 door Pitbull Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Wat is de naam van dit stadion?EDIT:srr als het te groot iss Saitama... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Wat is de naam van dit stadion?EDIT:srr als het te groot iss Saitama... jep jij bent! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Raad maar raak! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Parkstad Limburg Stadion? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 Parkstad Limburg Stadion? Het stadium heeft een naam : F**** Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) Dus het is geen Parkstad? Bewerkt: 4 oktober 2005 door AmsterdamBoy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 Dus het is geen Parkstad? Nee dat lijkt me logisch he.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 Ik bedoel de stadion van RODA JC MJA Niet dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 kan je mischien een tip geven/ bij voorbaat dank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.