Tim14 Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Oke het werkt zo, ik post een plaatje van een stadion (hoeft niet altijd van voetbal te zijn) En jullie moeten het raden, degene die het goed heeft mag weer een stadion posten. Ik begin met een makkelijke: Reageren
Pitbull Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 het voetbalstadion Maracana(een van de grootste ter wereld) in Rio De Janeiro Reageren
Arjen Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Van Botafogo FC Zie hier.. Reageren
Pitbull Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Van Botafogo FC Zie hier.. dat zeg ik toch----op die site staat dat wat ik gezegd heb juist hetzelfde is dan ik gezegd heb, ik heb er alleen niet bijgezegd welke ploeg erin speelt Reageren
Tim14 Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) Dat van Pitbull reken ik goed. Ik hoef de clubnaam niet te weten omdat er ook meerdere clubs in een stadion kunnen spelen kijk bijv. naar AC Milan en Internazionale, die spelen allebij in hetzelfde stadion de ene week is het van Inter en de andere keer van AC milan.. Stom van me, had ik al in de eerste post moeten zetten. Bewerkt: 2 oktober 2005 door Tim14 Reageren
Pitbull Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) Wat is de naam van dit stadion? EDIT:srr als het te groot iss Bewerkt: 2 oktober 2005 door Pitbull Reageren
Synchro Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Wat is de naam van dit stadion?EDIT:srr als het te groot iss Saitama... Reageren
Pitbull Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Wat is de naam van dit stadion?EDIT:srr als het te groot iss Saitama... jep jij bent! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Parkstad Limburg Stadion? Reageren
Synchro Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Parkstad Limburg Stadion? Het stadium heeft een naam : F**** Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) Dus het is geen Parkstad? Bewerkt: 4 oktober 2005 door AmsterdamBoy Reageren
Tim14 Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Dus het is geen Parkstad? Nee dat lijkt me logisch he.. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Ik bedoel de stadion van RODA JC MJA Niet dus Reageren
Ikkes Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 kan je mischien een tip geven/ bij voorbaat dank Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.