AmsterdamBoy Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2005 Oosterpark van groningen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2005 AZ stadion? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2005 (bewerkt) AZ stadion? Lmao zo kan ik het ook Ajax Stadion? Alkmaar de Hout is het trouwens Bewerkt: 14 november 2005 door AmsterdamBoy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2005 AZ stadion? Lmao zo kan ik het ook Ajax Stadion? Alkmaar de Hout is het trouwens Net alsof ik dat niet weet, ik kom uit Alkmaar. Ik zeg gewoon AZ hij weet wel wat ik bedoel.. Opzich is het wel waar dat je de hele naam moet zeggen maar ik zei gewoon even AZ. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Azer Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2005 AZ stadion?is goed over de naam ga ik niet moeilijk doen hoor , levi ur next Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2005 (bewerkt) Dat van Pitbull reken ik goed.Ik hoef de clubnaam niet te weten omdat er ook meerdere clubs in een stadion kunnen spelen kijk bijv. naar AC Milan en Internazionale, die spelen allebij in hetzelfde stadion de ene week is het van Inter en de andere keer van AC milan.. Stom van me, had ik al in de eerste post moeten zetten. Kijk maar effe goed. wat Tim14 zegt. Bewerkt: 14 november 2005 door AmsterdamBoy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2005 Dat van Pitbull reken ik goed. Ik hoef de clubnaam niet te weten omdat er ook meerdere clubs in een stadion kunnen spelen kijk bijv. naar AC Milan en Internazionale, die spelen allebij in hetzelfde stadion de ene week is het van Inter en de andere keer van AC milan.. Stom van me, had ik al in de eerste post moeten zetten. Kijk maar effe goed. wat Tim14 zegt. Logisch dat ik het dan even fout had, maar zoiets edit je dan gewoon even in je eerste post. Ik kijk namelijk altijd naar de eerste post voordat ik begin met een spelletje, meestal staan daar de regels in. Heeft een topic 12 pagina's en staat het bv op de 3e pagina dan zien de meeste het over het hoofd. Back to topic! Raad maar raak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2005 (bewerkt) Feyenoord stadion zo kan ik het ook.. De Kuip Bewerkt: 14 november 2005 door AmsterdamBoy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2005 Heel goed AmsterdamBoy. Of mij het wat uitmaakt.. dat je het ook zo kan als je maar weet wat het is. En doe niet zo chagarijnig om zoiets kleins oke, het is maar een spelletje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2005 Feyenoord stadion zo kan ik het ook.. Bij dit stadion moet je ook eigenlijk zeggen dat het het ''Feijenoord stadion" is, omdat dit de officiële naam is. De Kuip is bekender, omdat iedereen die naam gebruikt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2005 (bewerkt) Oke het werkt zo, ik post een plaatje van een stadion (hoeft niet altijd van voetbal te zijn)En jullie moeten het raden, degene die het goed heeft mag weer een stadion posten. Ik begin met een makkelijke: Veel plezier! Hint:WWW.Worldstadiums.com zoek maar lekker Bewerkt: 14 november 2005 door AmsterdamBoy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2005 Even een vraagje, waar is het voetbalveld? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2005 , Ik weet het ook eigenlijk niet maar ik denk dat het dit is : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2005 AmsterdamBoy, kon je nog een duidelijker plaatje vinden? @ Giorgio, maar dat is dan een voetbalveld met 1 tribune, dat noem ik geen stadion. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2005 AmsterdamBoy, kon je nog een duidelijker plaatje vinden? @ Giorgio, maar dat is dan een voetbalveld met 1 tribune, dat noem ik geen stadion. Let op het kan ook niet van voetbal zijn kijk maar naar Amsterdam'sboy zijn post dan die quote! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.