Jump to content

Raad het stadion


Tim14

Recommended Posts

  • Reacties 346
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AmsterdamBoy

    68

  • NandroDavids

    34

  • Pitbull

    29

  • The Italian

    22

Top Posters In This Topic

Posted Images

De club kleuren zijn Rood/Wit en het ligt in Europa en er is plaats voor z'on 30.000 toeschouwers.

p.s. bij het kiezen van een stadion mag het ook van een andere sport zijn toch? deze is i.i.g van een voetbalclub

Ik zit aan Bayern Munchen te denken

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
*bump*

Wanneer ben je van plan een nieuwe te posten??

Het is al meer dan 2 weken geleden dat je niks post.

Ik heb het volgens mij al vaker gezegd, maar blijkbaar is het nog een keer nodig: Als iemand geen nieuwe post is het waarschijnlijk dat hij het topic is vergeten. Ga het topic dan niet lopen bumpen met de vraag of er nog een nieuwe wordt gepost, maar stuur de betreffende persoon even een PM. Vink 'volg bericht' daar even aan, dan weet je helemaal zeker of hij het leest. Wordt er dan nóg geen nieuwe gepost, post er dan zelf even eentje ;)
Link to comment
Delen op andere websites

*bump*

Wanneer ben je van plan een nieuwe te posten??

Het is al meer dan 2 weken geleden dat je niks post.

Ik heb het volgens mij al vaker gezegd, maar blijkbaar is het nog een keer nodig: Als iemand geen nieuwe post is het waarschijnlijk dat hij het topic is vergeten. Ga het topic dan niet lopen bumpen met de vraag of er nog een nieuwe wordt gepost, maar stuur de betreffende persoon even een PM. Vink 'volg bericht' daar even aan, dan weet je helemaal zeker of hij het leest. Wordt er dan nóg geen nieuwe gepost, post er dan zelf even eentje ;)

Mag ik er dan eentje posten :engel: , ik heb al verscheidene berichtjes gestuurd naar hem.....

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik er dan eentje posten :engel: , ik heb al verscheidene berichtjes gestuurd naar hem.....
*bump*

Wanneer ben je van plan een nieuwe te posten??

Het is al meer dan 2 weken geleden dat je niks post.

Ik heb het volgens mij al vaker gezegd, maar blijkbaar is het nog een keer nodig: Als iemand geen nieuwe post is het waarschijnlijk dat hij het topic is vergeten. Ga het topic dan niet lopen bumpen met de vraag of er nog een nieuwe wordt gepost, maar stuur de betreffende persoon even een PM. Vink 'volg bericht' daar even aan, dan weet je helemaal zeker of hij het leest. Wordt er dan nóg geen nieuwe gepost, post er dan zelf even eentje ;)

Dat lijkt me dus wel...ga je gang Pitbull :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ho maar even Pitbull, ik heb geen enkele PM van jou gehad. Liegen is ook een vak he! Ik vind het niet zo aardig dat je zegt dat je mij PM's hebt gestuurd, terwijl je er geen hebt verstuurd naar mij.... Excusses voor het late, ik had het te druk met andere dingen.

Ontopic:

Hier het volgende stadion:

aaaaaajakbk4.jpg

Success!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...