AmsterdamBoy Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2005 Santiago Bernabeu stadium van Real Madrid Goed! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) nieuwe(een moeilijke hoop ik ) EDIT:heb een andere plaatje van dezelfde stadion toegevoegd om te bewijzen dat het stadion niet in madurodam ligt Bewerkt: 27 november 2005 door The Italian Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2005 Is het geen onzin stadion want het ligt in MaduroDam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) Is het geen onzin stadion want het ligt in MaduroDam nee is geen onzin stadion dit heb ik getypt zodat ik mensen zoals jouw kan laten zien dat je niet in de bestand moet kijken Hint ligt in europa Bewerkt: 27 november 2005 door The Italian Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) Is het geen onzin stadion want het ligt in MaduroDam nee is geen onzin stadion dit heb ik getypt zodat ik mensen zoals jouw kan laten zien dat je niet in de bestand moet kijken Hint ligt in europa Als jij goed buiten de stadion kan kijken is het wel madurodam.. (niet madurodam stadion) Maar dat plaatje wel in madurodam ligt. Edit:URL madurodam? Bewerkt: 26 november 2005 door AmsterdamBoy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2005 Als jij goed buiten de stadion kan kijken is het wel madurodam.. (niet madurodam stadion)Maar dat plaatje wel in madurodam ligt. Edit:URL madurodam? Ja hoor, geef het nou gewoon maar toe dat je het fout hebt..... Back on topic! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) Als jij goed buiten de stadion kan kijken is het wel madurodam.. (niet madurodam stadion)Maar dat plaatje wel in madurodam ligt. Edit:URL madurodam? Ja hoor, geef het nou gewoon maar toe dat je het fout hebt..... Back on topic! Denk jij dat ik zo dom ben om bij de url te kijken ZEKER VAN IMAGESHACK!!! Daar trap ik nooit in..... alleen buiten die stadion leek gwn veel op madurodam ik zag no kleintje autotjes Ten tweede jij hoef er niet mee te bemoeien. eunn Jose Alvalde? Bewerkt: 26 november 2005 door AmsterdamBoy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2005 RTS is moderator en die mag zich overal mee bemoeien. Een moderator heeft het laatste woord dus je hebt naar hem te luisteren. ONTOPIC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2005 nee het is niet het stadion Jose Alvalade @amsterdamboy logisch he dat de autos klein zijn als deze plaatje van bovenaf is genomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2005 (bewerkt) Goed ok Maar ik geef het niet toe!(Heb ik ook geen eens)' Ik edit me post wel. Hilbary? Bewerkt: 27 november 2005 door AmsterdamBoy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 oke hier een nieuwe hint: hint:ligt in italie hint2:het speelt in de tweede divisie (serie b) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2005 Stadio Nereo Rocco US Triestina Calcio 31 350 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 ja eindelijk jouw beurt sorry dat het zo lang duurde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 Le stade Louis II van AC Monaco. Groeten Gtaboy107. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.